ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  ריצוף

 ריצוף לבית הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלו. הרי ריצוף בצבע כהה הוא דרמטי מאוד, ריצוף בצבע חום או בז' יכול להשתלב היטב עם סוגי ריהוט רבים וריצוף אפור הוא אלגנטי מאוד. לכן כשמעצבים את הבית, משפצים אותו או בונים את הבית חשוב מאוד לבחור ריצוף שייענה בדיוק על הטעם האישי שלכם. ריצוף צריך להיות לא רק מעוצב לטעמכם אלא הוא צריך להיות גם עמיד לאורך זמן רב, מאיכות טובה, קשיח ובמחיר שתוכלו להרשות לעצמכם. אתם וודאי לא צריכים להשקיע את כל החסכונות שלכם בקניית ריצוף איכותי אך יש להזהר לא לקנות ריצוף באיכות ירודה מאוד, דבר שאחר כך אתם תשלמו עליו ביוקר.

ריצוף יכול להיות עשוי ממגוון של אבנים שונות. ניתן לרצף את הבית בשיש מה שמעניק לבית מראה מאוד אלגנטי ומקסים. היתרון הגדול של ריצוף הבית באבן שיש הוא שניתן להשיג את השיש בצבעים רבים ובמרקמים שונים. זאת אומרת, אפשר לקנות ריצוף שיש בעל מראה מאוד גרגירי או שיש בעל מראה חלק. ריצוף יכול להיות עשוי אבן קיסר. אם מרצפים את הבית באבן קיסר, שלעתים ידוע גם בשם שיש קיסר, ניתן להעניק לבית מראה פשוט מהמם ועוצר נשימה. יתרון נוסף של ריצוף הבית באבן קיסר הוא שהוא קשיח מאוד משום שהוא עשוי ברובו מקוורץ. אם ייפול על ריצוף זה קופסת שימורים סביר להניח כי הוא לא יישמר. ניתן לרצף את הבית גם מקרמיקה. הקרמיקה מעניקה לבית מראה מקסים אך החסרון שלה הוא שהיא אינה קשיחה כמו אבן קיסר והיא יכולה להשבר ולהסדק אם נופל עליה משהו כבד.

ריצוף הוא אכן אלמנט חיוני כאשר משפצים את הבית. כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע כאשר אתם בוחרים את הריצוף לבית שלכם. כמו כן, כדאי לברר את החסרונות והיתרונות של כל סוג ריצוף לפני שבוחרים באופן סופי את הריצוף. באמצעות כל המידע הזה תוכלו לבחור בסוג הריצוף המתאים ביותר עבורכם, היפה ביותר, העמיד ביותר והאיכותי ביותר במחיר המתאים לכם. זוהי הדרך האידיאלית לבחור ריצוף.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017