ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

  

קרמיקה 

קרמיקה הינה אבן המיוצרת באופן מלאכותי, בניגוד לשיש טבעי, אבן אוניקס וגרניט. סופה של תהליך ייצור הקרמיקה הוא שריפתה בתנור. אבן הקרמיקה הפכה לנפוצה מאוד בחיינו. כיום אין כמעט בית ישראלי בו אי אפשר למצוא אריחי קרמיקה המיועדים לשימוש כלשהו.  רכישת קרמיקה כרוכה בלא מעט לבטים, לכן על מנת לחסוך הלבטים שלכם, כדאי שתבקרו בחנויות או רשתות מוכרת, שם תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהחברות המובילות בעולם, כגון: ריצופים, חיפויים, ברזים, מקלחונים, קרמיקה ועוד. מקומות אלו יוכלו לספק לכם את כל הפתרונות לעיצוב באמצעות קרמיקה תחת קורת גג אחת.

קרמיקה הינה אבן בעלת שימושים רבים מספור בבית. אחד משימושי הקרמיקה הוא ריצוף הבית והחצר. אריחי קרמיקה הם אסתטיים ומושכים את העין. אריחי הקרמיקה הם קלים לניקוי ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת או שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים הם יכולים להעניק לכל בית מראה מרהיב. עם זאת, חסרונם הגדול של אריחי קרמיקה המיועדים לריצוף הם בכך שהם נשברים ונשרטים בקלות. יש לבדוק אם אריחי הקרמיקה אינם מחליקים, דבר היכול להוות מכשול בבית בו גרים ילדים קטנים או קשישים.

קרמיקה מיועדת גם לחיפויי קירות, הן בתוך הבית והמן מחוצה לו. חיפוי קירות באריחי קרמיקה מעניק לחדר מראה עיצובי מיוחד ומרשים. חיפויי קירות חדר האמבטיה בקרמיקה יכול להעניק לחדר שדרוג של ממש. על אבני הקרמיקה אפשר לצייר ציורים זונים ודוגמאות שונות. ציורים אלה יכולים להוסיף נופך מיוחד לכל חדר. את הציור אפשר לעשות לבד או להזמין אצל מומחה. אבן הקרמיקה מיועדת גם לשימוש כמשטח עבודה במטבח. עם זאת, ישנן אבנים שיתאימו יותר לתפקיד משטח העבודה במטבח משום שהן חזקות ויציבות יותר.

קרמיקה היא אבן בעלת שימושים רבים מעבר לעיצוב הבית. חפצי נוי רבים וביניהם מאפרות, קופסאות, אגרטלים, כדים וכן הלאה, עשויים מקרמיקה. את הקרמיקה ניתן לצבוע במגוון רחב של צבעים, כך שחפצי נוי העשויים מקרמיקה יכולים להתאים לכל בית. תהליך צביעת הקרמיקה מתרחש לפני תהליך הצביעה. חוגי קרמיקה רבים מושכים אליהם אנשים שאוהבים את תחביב היצירה ולבסוף – תליית חפץ נוי בבית העשוי קרמיקה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017