ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קרמיקה

קרמיקה לאמבטיה! ניתן למצוא היום קרמיקה באמבטיה בכל מיני צורות. אריחי קרמיקה לרצפה ולקירות,כיורי קרמיקה ועוד. למה קרמיקה משתלבת כל כך טוב באמבטיה?  קרמיקה משתלבת טוב באמבטיה בעיקר בגלל התכונות של החומר. קרמיקה זה חומר עם יכולות איטום ובידוד מעולים מה שמונע נזקים של לחות ורטיבות. מכיוון שחדר האמבטיה נחשב החדר עם הכי הרבה בעיות רטיבות (בעיקר בגלל האדים שנוצרים כשאנחנו מתקלחים),קרמיקה משתלבת שם יופי.

קרמיקה לא רק ידועה בפונקציונאליות האדירה שיש לה בחדר האמבטיה אבל גם בתכונות העיצוביות שלה. היום חדר האמבטיה הפך להיות אחד החדרים שהכי משקיעים בהם מבחינה עיצובית. הרי שמדובר בחדר הכי מפנק בתוך הבית בו אנחנו מתחילים ומסיימים את היום שלנו. חדר האמבטיה נועד להיות חדר פינוק ולכן בדרך כלל משקיעים הרבה בתכנון ובעיצוב של החדר הזה. מצד שני כמו שציינו קודם מדובר בחדר בעייתי מאוד מבחינת התנאים שלו ולכן לא כל החומרים יכולים להיות עמידים בו,ולפעמים החומרים שכן עמידים הם ממש לא יפים ומפנקים.

קרמיקה היא השילוב המושלם בין עיצוב לעמידות! קרמיקה מגיעה בצבעים שונים,בצורות וגדלים שונים,עם דוגמאות וציורים או אריחים חלקים לגמרי. המגוון הוא רחב וכל מה שנותר הוא לבחור! אפשר לשחק עם הקו העיצובי של חדר האמבטיה. לשלב מדבקות קיר מיוחדות שמדביקים על קרמיקה כמו למשל ציורים של צדפות(קונספט מאוד פופלארי בעיצוב חדרי האמבטיה). חדר האמבטיה בדרך כלל יהיה בקונספט מסויים של צבע כמו למשל גוונים של  אוף ווייט עם מעט תכלת או חום בהיר. כל הצבעים המרגיעים ישתלבו טוב בחדר האמבטיה ויכולים גם לבוא לידי ביטוי בצבעי האריחי קרמיקה. 

אריחי קרמיקה הם קלים לניקוי ותחזוק,אינם ניזוקים במים ופשוט מושלמים לחדר האמבטיה!

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017