ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  פרקטים

 כשחושבים לשפץ את הבית ולהחליף בו את הכל, מתחילות המחשבות ולקיחת החלטות רבות לגבי החדש שייכנס לביתנו. צבע, רהיטים, קירות, ריצוף וכו'. המון אנשים נוטים להתלבט בשאלת פרקטים במקום רצפת אבן. פרקטים אכן שונים במראה ובאיכות מרצפה רגילה, גם דרך הניקוי של פרקטים שונה מרצפת אבן רגילה. פרקטים נותנים מראה שונה לחלוטין, הם משדרגים כל שיפוץ וכל חדר בבית בו הם מותקנים. ישנם כמה סוגים של פרקטים, ישנו פרקט עץ אמיתי, פרקט סינטטי, משמע לא אמיתי, ופרקט שהוא חצי חצי, אך השכבה העליונה שלו אמיתית. ההבדל בין כל פרקט הוא כמובן באיכות וגם במחיר. 

פרקטים מעץ אמיתי, איכותיים יותר, יותר קלים מבחינת הניקוי, יותר יקרים בגלל העץ האמיתי ונראים הכי טוב. כמובן שלא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש פרקטים אמיתיים, אבל בימינו זה יותר קל מבעבר. בעבר רק לעשירים כביכול היו פרקטים בבית, היום זה אחרת. ניתן להסתפק בפרקטים סינטטיים, גם הם עושים את העבודה, נראים טוב וגם כאן הניקיון יהיה פשוט. עניין הניקיון של פרקטים הוא פשוט מאוד, להעביר סמרטוט לח על כל הרצפה וזהו. אין צורך בסבון, או בכל תכשיר ניקוי אחר, פרקטים ניזוקים מחומרים בהם ישנם כימיקלים כאלה ואחרים, ניקוי במים מספיק וגם בכמות קטנה מאוד. 

ניתן להתקין פרקטים בכל הבית, ניתן רק בחדרים, ניתן לעשות זאת במרתפים, בגגות ואיפה שנראה לנו מתאים. בדרך כלל אנשים מתקינים פרקטים בחדרים, בשל הנוחות הקיימת בפרקט. פרקט מקנה לחדר ולאווירה בו מראה אחר, שונה ייחודי, נוח לדרוך על פרקט היות והוא אינו קר בחורף ואינו חם בקיץ. הוא תמיד באותה טמפרטורה דבר שנוח בחדר הפרטי שלנו. המון אנשים בוחרים גם לעסק שלהם התקנת פרקט במקום רצפת אבן רגילה, מה שיותר נוח, וגם נותן מראה אחר ממה שאנו מכירים ורגילים. ישנם אנשים שלא אוהבים את שיטת הניקוי של פרקטים ולכן לא מתקינים איתם, אך להפך זה אמור להקל על אנשים שאין להם זמן לנקות, לנקות פרקט גם ילד יכול לעשות בחדרו הפרטי בגלל הפשטות. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017