ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  פרקטים

 אם חשבתם על שיפוץ ושדרוג הבית, ראוי שתחשבו על פרקטים כנקודת מוצא הראשונה. פרקטים משרים אווירה איכותית ומכובדת בכל איזור ומשטח שיותקנו. פרקטים מתאימים בעיקר לשם יצירת מראה חלל צעיר יותר ומודרני, שמתאים לאורח החיים המהיר של הצעירים הממהרים לבלוע את העולם. פרקטים בדירות של צעירים מועילים במיוחד גם בשל שיטת הניקוי שלהם שלא משתווה לשום דבר אחר. זוגות צעירים, שכאמור אינם סובלים מעודף זמן או זוגות טריים לתינוק, רוצים להבטיח סביבה נקייה תוך דקות קצרות, דבר המתאפשר באמצעות פרקטים.

פרקטים מתאמים בנוסף גם למשרדי בעלי שם דבר כמו משרדי עורכי דין או מנהלי חשבונות וכן לכל משרד מעוניין להשתכשך בבריכה של הגדולים ולהידמות למקום רציני ומכובד. פרקטים מעניקים מראה קלאסי לכל משטח ופותחים את החלל בהם מותקנים. השיפוץ המוצלח ביותר הוא החלפת ריצוף לשלל פרקטים שנועדו לאפשר התאמה מלאה לסגנון ולאופי של המזמין והנכס שלו. פרקטים יראו מצוין בדירות סטודיו קומפקטיות. החלל יראה גדול ומזמין יותר והדירה תשודרג בעזרות מונים. אם מתווסף לשיפוץ הריצוף בפלטות פרקטים שיפוץ נוסף או רכישה אפילו של כורסא קטנה, ההבדל יהיה ניכר עוד יותר וכל השיפוץ יראה מוצלח יותר.

התאמת פריטים קלאסיים לצבעם של פרקטים יוצרת הרמוניה ואיזון ותפיסת החלל כאחד שלם.קשה מאוד לטעות בבחירת פריטי ריהוט כאשר קיימים פרקטים. פרקטים יכולים להביא לנקיטת גישה סלחנית באשר לכל טעות עיצובית כמעט של חוסר טעם. רצוי להזמין פרקטים מחברה מקצועית אשר תספק פרקטים איכותיים בגימורים מושלמים והתקנה מדויקת ואיכותית ללא תחרות. חברה כזו יודעת להתאים פרקטים לכל חלל ומשטח ותדע לקחת מידות נכונות ומתאימות. חברה כזו תייעץ בנוגע לסוג הריצוף הרצוי ותנחה באשר לאופן ההתנהלות איתו והשימוש בחומרי ניקיון , אם בכלל.

פרקטים מוסיפים רבות לכל מקום, ציבורי ופרטי, ומסייעות לתחושת הרווחה שירגיש האדם בפסיעתו  לתוך חלל מרוצף פרקטים.גווני צבעי העץ הרבים בשילוב האפשרות לצביעתם מאפשרת מגוון רחב של צבעי פרקטים שכל אחד יוכל למצוא בקלות את סגנונו האישי ורצונו באשר לתכנון סביבת המגורים או העבודה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017