ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  פרקטים

 פרקטים יכולים בקלות רבה לשדרג את המראה של כל חדר וחדר בבית שלכם וכמו כן יכולים לשדרג את המראה של המשרד שלכם. אם אתם מחפשים דרך לשנות את מראה החדר ואתם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת דעו כי התקנת פרקטים בחדר יכולים אך ורק לייפות אותו וזאת משום שפרקטים במידה רבה משדרים יופי וחן רב. כמובן שמלבד התקנת פרקטים ישנם דברים נוספים שאתם יכולים לעשות על מנת לשפר את מראה החדר: אתם יכולים לצבוע מחדש את הקירות, להביא פרקטים ייחודיים או לשנות מחדש את סידור הרהיטים בחדר. פרקטים יכולים להתאים למספר רב של חדרים אשר מעוצבים בסגנונות שונים: ישנם מקרים בהם פרקטים משדרים יוקרה ובמקרים אחרים הם עוזרים לשדר הרגשה כפרית, ביתית וחמימה. כמובן שהכל תלוי בעיצוב הכללי של החדר ובסוג הפרקט עצמו. כאשר אתם קונים פרקטים עליכם לוודא כי אתם קונים פרקט איכותי כדי שישמור על יופיו לאורך זמן ויהיה עמיד ככל האפשר. כך שגם אם מחירו של הפרקט מעט יקר זכרו כי עדיף לקנות פעם אחת פרקט איכותי מאשר לקנות רצפת פרקט זולה שתאבד במהירות רבה את יופייה.

פרקטים, כאמור לעיל, יש להתאים לעיצוב של החלל בו הם נמצאים. דאגו להתאים את צבע הפרקט לעיצוב החדר ולגוונים השולטים בחדר. פרקטים בהירים יכולים להעניק את התחושה כי החדר גדול יותר מכפי שהוא באמת ולעומתם פרקטים בצבע כהה יותר יכולים לסגור חלל גדול ולגרום לו להראות אינטימי יותר וקטן יותר, ממש כמו קירות בהירים וקירות כהים.

פרקטים עשויים מלוחות עץ אשר מורכבים יחד. על מנת לשמור על פרקטים ועל יופיים יש לנקות אותם בצורה מעט שונה מזו המנקים רצפות רגילות. אין לעשות "ספונג'ה" על פרקט משום שהמים הרבים עלולים להרוס אותו. ניתן להעביר סמרטוט לח על הפרקטים וכך לנקות אותם. כמו כן, ישנם חומרי ניקוי מיוחדים אשר יוכלו לעזור לכם לשמור על הפרקטים בביתכם או במשרד בצורה אופטימלית. כך שכדי שתוכלו להנות מהם וכדי שההשקעה הכלכלית לא תהיה לשווא זכרו לשמור על אותם פרקטים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017