ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 פסיפס

המילה פסיפס מחברת אותנו ישירות למחשבה על יצירות אומנות שהתגלו באיזורים עתיקים שונים בעולם ואין זה מקרי, שכן ריצוף פסיפס היה שכיח מאד בעת העתיקה, כאשר ריצפו רצפות של מבני ציבור שונים, כנסיות ובתי כנסת, בתי מרחץ ואפילו בתי מגורים.

היופי, העושר והססגוניות שמעניק פסיפס מלווה אותנו מהעת העתיקה ועד ימינו אנו. העיצוב באמצעות פסיפס הופך מיד כל חלל לאטקרטיבי ומהודר ולכן אפשר לעצב כל חדר בבית בפסיפס. חדר האמבטיה הוא החדר הנפוץ ביותר כיום בו מעצבים עם פסיפס. חדר האמבטיה שבו הצבע הדומיננטי לרוב הוא לבן, זקוק לאמצעי שיעזור לשבור את הצבע הבהיר האחיד והפסיפס הינו אחד האמצעים המושלמים לעשות כן. אפשר לעשות זאת בעיקר על ידי חיפוי קירות שונים בחדר האמבטיה, לרבות האזורים המקיפים את האסלה, המראה והאמבט עצמו. חשבו כמה נפלא זה יהיה להכנס לחדר אמבטיה צבעוני והרמוני וכמה כיף יהיה להרגע באמבט ולשטוף את עיניכם בשילוב הצבעים המזהיר.

פסיפס נכנס כיום גם לחללים אחרים בבית ובכך גובר על החומרים המקובלים כגון השיש או הקרמיקה. חברה של אמי עיצבה בית חדש ובמטבח ביתה שילבה פסיפס בגווני אדום באזור הכיריים, דבר אשר יוצר מיד אפקט התפעלות ומדגיש את יוקרת המטבח.

אפשר לעצב פסיפס גם בחצר הבית, בתור שביל גישה לבית, בכניסה עצמה לבית, מסביב לבריכת השחייה או בתוכה או אפילו להדגיש פריטים שונים בבית כגון עמודים, מסגרות לחלונות וכדומה. אבל אם אתם רוצים להיות מקוריים עוד יותר, אתם יכולים להדפיס תמונה אומנותית כל שהיא או אפילו שלכם ולהדביק פסיפס בתור תמונה או לאורך קיר וכך תוכלו להפוך לחלק הרמוני מהבית כולו. פסיפס הוא הדרך שלכם להיות צבעוניים, פסיפס הוא מקורי והוא עיצוב המחר.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017