ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  מרצפות

 מרצפות ואריחים לאמבטיה או למטבח יכולות לשנות את כל האווירה וההגדרה של אותו חלל. מרצפות עשויות חרסינה או שיש משוות מראה מאוד מסוים לחדר האמבטיה למשל. ניתן לשלב מרצפות משולבות פסיפס ליצירת מראה רומנטי של בית מרחץ יווני או להיעזר ביד הדמיון הטובה עליכם וליצור חדר אמבט ייחודי לכם בעזרת בחירה נכונה של מרצפות. מרצפות לבתים פרטיים יכולות לחולל שינוי עצום ולכן אם אתם שוקלים שיפוץ וחידוש כדאי שתשקלו בראש ובראשונה החלפת מרצפות.בחירת מרצפות צריכה לקחת בחשבון את התועלת שיוצאת לדיירים מכך.

כלומר, אם החלפת מרצפות איננה פרקטית אחר כך למשתמשים בה, מסיבות שונות, כנראה שיש מרצפות אחרות שיתאימו לכם יותר. הדבר נכון ומתייחס בעיקר לאופן הניקוי של מרצפות. יש שיעדיפו מרצפות שיש שניתן לנקות בקלות בעזרת העברת סחבה לחה, אחרים יסתייגו בדיוק משימוש בסוג מרצפות אלו מאחר והאבק והלכלוך המצטברים עליהן נראים בקלות. מרצפות יכולות להאיר ולהרחיב את חלל החדר בקלות באמצעות שימוש בדוגמה בהירה ונכונה. אחרים שיעדיפו גימור דרמאטי וחזק בעל נוכחות שאין לערער עליה, יבחרו לבטח מרצפות כהות מאוד. מרצפות כהות יראו בשימוש בעיקר בעסקים ומקומות ציבוריים שרוצים לשדר יוקרה, כח ומעמד, כמו בנק או מסעדה ברמה גבוהה.

מרצפות והחלפתן הן דבר יחסית פשוט, ששימוש נכון וחכם יכול להעניק אפקט רב ממדים שעולה על ההשקעה. בחירה נכונה של מרצפות ,כאמור, היא המפתח להצלחת השיפוץ. המחמאות שתקצרו אחר כך או מספר הלקוחות שיכנסו לעסק שלכם. משחק בצבעי רצפות שונים לא מומלץ בחללים קטנים מאחר והדבר יקטע את הרצף וישוו לדירה מראה מחולק ודיסהרמוני. למרות זאת, מרצפות לחדרי אמבט יכולות להיות שונות משאר חדרי הבית. אם אתם מתלבטים באשר לאיזה מרצפות עליכם לבחור, אין זו בושה לבקש עזרה מבעל מקצוע מיומן או מעצב פנים שיסייעו לכם בבחירה הרת גורל זו. מרצפים איכותיים יסיימו את השיפוץ באיכות וכהרף עין כדי שתוכלו ליהנות מהתוצרים כמה שיותר מוקדם ואורך זמן. יש לתת דגש לאופן הטיפול בסוגי מרצפות שונים ולהקפיד אחר מילוי הוראות הניקוי. בהצלחה!

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017