ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 מרצפות הם חלק חשוב מאוד מכל בית. במידה רבה מרצפות עוזרות לקבוע את האופי של כל חדר וחדר בבית. כאשר קונים מרצפות יש כמה דברים מאוד חשובים שכדאי לשים אליהם לב. דבר ראשון הוא העמידות של המרצפות ומידת החוזק שלהן. למשל, מרצפות עשויות קרמיקה לרוב נראות נהדר ומעניקות לבית מראה מקסים עם זאת, כאשר נופל עליהן משהו כבד הן יכולות להשבר. אם תקנו מרצפות אשר עשויות אבן קיסר, למשל, דבר זה לא ייקרה משום שמרצפות אלו נחשבות לעמידות מאוד ולקשיחות מאוד. דבר שני שיש לשים אליו לב הוא המראה החיצוני של מרצפות. על מרצפות בהירות מאוד ולבנות רואים בבירור רב את כל הלכלוך שיש בבית. מרצפות לבנות מצריכות לטאטא את הבית לעתים קרובות מאוד מה שיכול להיות מאוד לא נוח. אם אתם לא רוצים לראות כל פירור על הרצפה כדאי שתבחרו מרצפות בצבע חום בהיר או בצבע אחר אשר מסתיר את הלכלוך.

מרצפות יש לבחור גם לפי היופי שלהן. מרצפות, קירות, חלונות ודלתות הם אלמנטים בלתי נפרדים מכל בית והם משפיעים במידה רבה על העיצוב שלו. כדאי מאוד לבחור מרצפות אשר נראות לכם יפות ואשר מתאימות למראה הכללי ולעיצוב הכללי של הבית שלכם. דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב בעת קנייה של מרצפות הוא האם המרצפות מחליקות. זאת אומרת, האם האדם אשר דורך עליהן מחליק או שהוא יכול ללכת עליהן ללא הפרעה. מרצפות מחליקות יכולות להיות מסוכנות מאוד במיוחד עבור קשישים וילדים קטנים שעלולים להפגע בעקבות נפילה.

מרצפות עשויות ממגוון גדול של חומרי גלם כמו קרמיקה, אבן קיסר, שיש ועוד מגוון רב של חומרי גלם. לפני שאתם קונים מרצפות התייעצו עם מומחה בנוגע ליתרונות ולחסרונות של כל סוג מרצפות. מרצפות עמידות, לא מחליקות ויפות מאוד יכולות להיות אידיאליות עבורכם אך המחיר שלהם יכול להיות יותר מדי יקר עבורכם. לכן כאשר אתם קונים מרצפות השוו את מחיר אותו הסוג בין מספר חנויות שונות וכך תוכלו לחסוך סכום כסף לא מבוטל בעת קניית מרצפות.

 שילוב דקורטיבי ואיכותי מזכוכית בא בחשבון גם בשיפוץ הבית. שילוב של הדפסות על זכוכית מביאות המון צבע לבית, וניתן לחוש זאת בכל פינה - בחלונות, במראות, בפרופילים בבית. גם ברחבת המטבח שילוב של זכוכית עם הדפסים יכולה להביא המון יופי לארונות במטבח, ובעצם לכל פינה שתבחרו במטבח, בסלון, בחדר השינה וחדר הילדים. אם אתם חושבים כיצד לשדרג את הבית ולא לקרוע את הכיס על הדרך, כדאי לכם מאוד לשקול שילוב של הדפס זכוכית איכותי ויפיפה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017