ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

איך בוחרים מקלחונים איכותיים

ישנם סוגים שונים של מקלחונים, כמות הסוגים והסגנונות רבים. מקלחונים בראש ובראשונה הם פתרון לחיסכון מקום בבית, מקלחונים תופסים פחות מקום מאמבטיה במקלחת. המון אנשים שמתכננים לשפץ את בתיהם, שואלים את עצמם רבות לגבי מה עדיף מקלחונים או אמבטיות במקלחות הקיימות בבתיהם. לכל אחד מהם ישנם יתרונות וחסרונות, אבל לרוב זה עניין של נוחות, במה משתמשים יותר, מה אוהבים יותר כשמדובר במקלחת, ישנם כאלה שאוהבים את הפינוק שקיים באמבטיה וישנם כאלה שמעדיפים את הזריזות והנוחות של מקלחונים. ישנם מקלחונים פשוטים ונינוחים ללא הרבה שינוי או ייחוד בעיצוב, וישנם מקלחונים מעוצבים בצורה מיוחדת עם אביזרים נלווים בתוכם. טיפ חשוב לרוכשים מקלחונים - רצוי לרכוש ממקום המציע לכם את המבחר העשיר של כל מוצרי האמבט -בחנויות כאלו תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהחברות המובילות בעולם, כגון: ריצופים, חיפויים, ברזים, מקלחונים ועוד. תוכלו לרכוש את כל המוצרים שלכם תחת קורת גג אחת במקום להתרוצץ בין חנות אחת לשניה.

ניתן להציב מקלחונים בשטחים שאינם חדרי אמבטיה, לאנשים בעלי גג בבית עם ג'קוזי או בריכה ישנם מקלחון בגג שאינו קשור לחדר אמבטיה, כדי להתרענן בזמן שמשתזפים על הגג או כל דבר דומה בקיץ הלוהט. רצוי להשקיע בנושא מקלחונים, היות וכל מה שקשור למים ישירות קשור גם להרס מהיר יותר. שימוש רב ובאופן קבוע במקלחונים מה שנורמטיבי לחלוטין, גורם למקלחונים או לכל פריט אחר במקלחת להיתקלות מהר יותר ואף אחד לא רוצה ללכת על ביצים במקלחת שלו, לכן מקלחונים איכותיים מבחינת החומרים מבחינת העיצוב, ישמרו לאורך זמן דבר שכל אחד רוצה בו. אף אחד לא רוצה להשקיע על מקלחונים כל תקופה קצרה, עדיף להשקיע פעם אחת קצת יותר אבל שהמקלחון ישמש אותנו לטווח הרחוק והארוך. 

ישנם המון אביזרים נלווים בנושא מקלחונים. ישנם אנשים המתקינים דלת כדי שהמים לא יברחו, ישנם כאלה שמעדיפים שלא ומתקינים וילון, ישנם כאלה שבונים את המקלחון בביתם בעצמם, אך זהו אקט מסובך במקצת. חשוב לבדוק לפני שקונים מקלחונים, לגבי הניקיון שלהם, כיצד מנקים אותם באיזה חומרים, למה הם רגישים, כדי להקל על עצמנו. אף אחד לא יירצה להתעסק עם ניקיון מקלחונים מסובך כל זמן שהוא מנקה אותו, הדבר מתיש וגורם לחוסר הנאה מהמוצר שרכשנו. עדיף לקנות משהו איכותי אך עם זאת קל לניקוי, מבחינת חומרים פשוטים וכד'. מקלחונים מסובכים בניקיונם לא ישביעו רצון לחלוטין.  

מקלחון איכותי

מחירי מקלחונים

במאמר זה נדון במחירי מקלחונים. בפסקה הראשונה – נדון באלו סוגי מקלחונים ישנם, ומהן האיכויות שלהם ושל הדלתות שלהם. לפיכך, נסיק לגבי המחירים. אץ שהוסק בפסקה זו – נרשום עבורכם בפסקה הבאה אשר תעסוק בקביעת מחירי מקלחונים. אנו בטוחים כי מאמר זה יחדש לכם לא מעט בנושא מחירי מקלחונים ויאפשר לכם לרכוש מקלחונים בזיל הזול, וללא ירידה באיכותם:

סוגי מקלחונים

ניתן למצוא מקלחונים חזיתיים: להצבה במקביל קריר, או מקלחונים פינתיים: הצבה בפינת אחד מפיאות הקיר במקלחת. כמו כן, ניתן להגיע אל מקלחונים עם דלתות הזזה, מקלחונים עם דלתות ציר ומקלחונים לאמבטיה. ידוע כיח המקלחונים עם דלתות ההזזה נחשבים ליקרים ביותר, שכן דגלתות הזזה אוטמות הרמטית את המקלחת ומאפשרות פרטיות מלאה, זאת בשונה מדלת ציר אשר אינה מדוייקת כשזה מגיע לחדרי שירותים ומקלחונים. כמו כן, מקלחונים לאמבטיה נחשבים לחיסכון אדיר, שכן על ידי התקנת פלטות, וילון ודוש תוכלו ליצור עוד מקלחת יש מאין מבלי שהשקעתם כמעט כסף בחומרי הגלם ובהתקנה.

קביעת מחירי מקלחונים

מחירי מקלחונים נקבעים על פי סוגי החומרים מהם הם עשויים ועל פי רמות ההשקעה והגימור השונים. כך, למשל, על פי רוב מקלחת עם דלת הזזה תהיה היקרה ביותר כי הי יוצרת סביבה סטרילית בה רק אתה חבר. לעומת זאת, מחירי מקלחונים של מקלחות עם דלת ציר יהיו זולים יותר בשל דלת הציר הגמישה והאיטום המופחת. המחיר הזול ביותר יהיה של מקלחונים לאמבטיה בשל כך שלא נדרשים אביזרים רבים, וגם לא נדרשת עבודת רה-אינסטלציה בבית להתקנת מקלחונים מעין אלו.

השוואת מחירי מקלחונים

כעת, משהבנתם כיצד נקבע המחיר – יש להתחיל להשוות מחירים ולסנן אוכלוסייה יקרה של מקלחונים, אלא אם כן גיליתם שיש שם פיצ'ר שאכן אין בשום מקלחון אחר. ככל שתשווה יותר מחירים תוכל "לסחוט את התפוז עד הסוף" כלומר להגיע לבצע בו תרכוש מקלחונים זולים יותר ואיכותיים יותר מאלו שראית עד כה.

התייעצו עם אינסטלטור

 גם אם מצאתם את עסקת חלומותיכם זה עדיין לא סוף פסוק. יש לבדוק עם האינסטלטור שלכם האם המקלחון שהתרשמתם ממנו לטובה אכן יוכל להתאמן לתכולת הצנרות בבית ללא כל קושי.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017