ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מקלחונים

מקלחונים נראים לרובנו לעיתים כברירת מחדל בעיני אנשים אך בפועל לא כך הדבר. תמיד נראה כי מקלחונים הם פתרון כלאיים יצירתי כאשר המקום או התקציב לא מספיקים, אך אם נבדוק את הדברים לאשורם נגלה תמונה שונה לחלוטין. לאלו שנבצר מהם שימוש באמבטיות והם נאלצים להסתפק ברחצה בעמידה, כלומר מקלחונים, קשה לפעמים להזדהות עם ההמלצות החיוביות שנציג כאן לגבי מקלחונים. למרות זאת כדי להבהיר כי התקנת מקלחונים בצורה נאותה תבטיח תוצאות מספקות ואילו התקנה ובחירה לא נכונות עלולות להביא לתגובת הנגד שוודאי מתעוררת אצל רבים בעת קריאת שורות אלה.

האסוציאציה הראשונית שעולה בראשי ובראשים אחרים לבטח, היא אסוציאציה של חיי רווקות בדירת שותפים, מקלחונים בצבא, או בתקופת הלימודים באוניברסיטה. או אז אנו מדברים על תקופה המאופיינת בתקציב דל ובניסיונות מאומצים לגמור את החודש תוך השקעה בלימודים ושמירה על שפיות. לרבים כאן יש כעת זיכרונות על מאבקים עם וילון אמבט מגביל לא נעים במיוחד ובמקרה הרע גריפת מים אינסופית מאחר ולא היה וילון. למרות זאת, מקלחונים הם המילה האחרונה בעיצוב חדרי אמבט והם הפכו לפריט חובה בכל עיצוב צעיר של חלל כזה. את הוילון מחליפות דלתות הזזה חלביות, מגלות ומסתירות בהתאם לבקשת הלקוח, מקלחונים חוסכים בזמן יקר של התפלספות עצמית תוך זרימת מים קולחת ומיותרת, ובדומה לכך בזבוז כסף.. ומעל לכל זאת מקלחונים חוסכים לנו במים!

מקלחונים המותאמים היטב לסביבתם ייצרו אשליה של חסר אמבטיה גדול ורחב יותר. במקום החלל המבוזבז שיכלה ליצור אמבטיה, מקלחונים מספקים את המרחב הדרוש למקלחת נעימה יחד עם הנאה משרפרף או ארונית שיכולים להועיל רבות בחלל האמבטיה, לשימושים שונים. מקלחונים יוסיפו טאץ' מגניב לכל אמבטיה ומעבר לפרקטיות שעליה אין כל עוררין, מקלחונים יכולים להביא עמם ניחוח רומנטי ומסתורי בהתאם לבחירת עיצוב דלת ההזזה. מקלחונים בעיצוב דרמאטי ייצרו אשליה רצינית וקלאסית ומכובדת ואילו מקלחונים פשוטים בגימור נקי ישלימו את אווירת הטוהר והניקיון הראויים לחדר אמבט. ניתן לשלב בין השניים וליהנות מכל העולמות בהזמנת מקלחונים מחברה בעלת שם דבר.

מקלחונים מעוצבים

במאמר זה תוכלו ללמוד הכל אודות מקלחונים מעוצבים. המאמר יכיל את כל המידע הנדרש לכם אודות מקלחונים מעוצבים: עיצוב מקלחונים באמצעות שיש, למשל, הוא עיצוב נפוץ המכיל דגמי שיש רבים אשר ניתן להוסיף למקלחון. חשוב לרכוש שיש אשר יתאים לשאר תכולת חדר הנוחות בצורה מיטיבה. יש להתייעץ עם מעצב פנים טרם ההחלטה על הצבעים של מקלחונים מעוצבים. שלבי ההדרכה במאמר זה ימצו את כל שתצטרכו לדעת אודות מקלחונים מעוצבים:

ערכו סקר שוק אודות מקלחונים מעוצבים

חשוב לערוך את סקר השוק באינטרנט לדלייה מקסימלית של תוצאות חיפוש של מקלחונים מעוצבים. יש לרשום תוצאות חיפוש אלו על מסמך מסודר הכולל צירוף תמונות שלהם, ומידע על המשווק: שמו ומספר הטלפון שלו. יש להכין רשימות רחבות ככל הניתן על מנת לצבור ניסיון לא מועט בתחום מקלחונים מעוצבים כבר בשלב התחלתי זה של החיפוש.

התייעצו עם חברים וקרובים

חשוב להתייעץ איתם אודות עיצוב המקלחונים, ומידת התאמתו למקלחת שלכם. למעשה, זו מעים דעה שניה לא רשמית לדעתו של מעצב הפנים אשר הובעה במבוא למאמר זה. בנוסף, חבריכם יכולים לספק לכם מידע על משווקים נוספים אשר מוכרים מקלחונים מעוצבים. חשוב לעקוב מקרוב עבור משווקים אלו ולרשום את שמם ומספרי הטלפון שלהם.

התחקו אחר פורומים מקוונים באינטרנט בנושא מקלחונים

חשוב לקרוא אודות כמה שיותר פורומים מקוונים בהם מצוי מידע על מקלחונים מעוצבים. יש להתמקד הן במידע עיצובי והן במידע פונקציונלי ולהישאר רק עם מקלחונים מעוצבים אשר זכו לטובי השבחים. הכותבים בפורומים אלו הם הלקוחות הקודמים של המקלחונים השונים, מה שישאיר אתכם בעלי ידע רב ובעל ערך מוסף בתחום כמו מקלחונים מעוצבים.

עיינו בחומר כתוב אודות מקלחונים מעוצבים

 חשוב לעיין בחומר כתוב אודות מקלחונים מעוצבים על מנת לדעת מה נדרש ממקלחונים על מנת להיקרא "מקלחונים מעוצבים", מה חשוב לבדוק בטרם רוכשים אותם הן בנושאים פונקציונליים-טכניים והן בנושאים עיצוביים. מומלץ לעבוד עם אינסטלטור צמוד אשר יאשר שהדגם שבכוונתכם לקנות אכן מתאים לצנרת שיש לכם בדירה. כמו כן, חשוב להיצמד ככל האפשר להנחיות מעצב הפנים ולעצות שלמדת מחברייך על מנת לשלב בין השניים ולבחור מקלחונים מעוצבים ברמת גימור גבוהה ביותר.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017