ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מקלחונים

מקלחונים תופסים מקום של כבוד בהרבה חדרי אמבטיה ישראלים. קל לנקות אותם, הם מסודרים והם אתסטיים, הם מגיעים במגוון עצום של צורות, גדלים ועיצובים והכי חשוב נוח להשתמש בהם. כאשר מתקלחים בתוך מקלחונים אין צורך לאחר מכן לגרוף את רצפת המקלחת ממים שהשפריצו עליה משום שהמקלחונים עוזרים לשמור על חדר האמבטיה כולו מסודר ונקי. ניתן להתקין בתוך מקלחונים מעין מחזיק קטן ממתכת או מפלסטיק לסבון, לשמפו ולמרכך ולהנות ממקלחת נפלאה. במידה רבה אנשים מעדיפים להתקלח בתוך מקלחונים מאשר בתוך אמבטיות.

מקלחונים, כאמור לעיל, מגיעים מבספר רב של גדלים. כך אתם יכולים להתאים את המקלחון בצורה מושלמת לגודל חדר האמבטיה שלכם. אתם יכולים כמובן לקנות מקלחונים מתקפלים וכך לחסוך במקום בחדרי אמבטיה קטנים במיוחד. כאשר מתקלחים פותחים את המקלחונים ומתקלחים בהם הנאה וכאשר מסיימים מקפלים את המקלחון וכך נהנים מכל החלל של חדר האמבטיה.

ישנם מקלחונים אשר עשויים זכוכית ומקלחונים אשר עשויים סוגים מסויימים של פלסטיק. אם בתוך מקלחונים מתקלחים אנשים קשישים או ילדים ואתם חוששים שהמקלחון יישבר הסירו דאגה מלבכם: מקלחונים אשר דפנותיהם עשויים פלסטיק הינם עמידים מאוד ולא יכולים לפגוע באדם המתקלח. כדי לגרום למקלחון להראות אסתטי יותר ניתן להזמין מקלחונים אשר קירותיהם עשויים פלסטיק שנראה בדיוק כמו זכוכית. אם אתם קונים מקלחונים העשויים זכוכית אתם יכולים כמובן לבחור האם אתם רוצים שהזכוכית תהיה שקופה לחלוטין או שמא אטומה. בנוסף, לא פעם ניתן לבחור קירות למקלחונים העשויים זכוכית הצבועה צבעים שונים מה שיכול להוסיף חן רב לחדר האמבטיה.

את העיצוב של מקלחונים כדאי להתאים לעיצוב של שאר הכלים הסניטריים בחדר האמבטיה. זאת אומרת: כדאי להתאים את עיצובם של מקלחונים בחדר לעיצוב של האסלה, לעיצוב של הכיור, לעיצוב של הבידה אם יש ולעיצוב של האמבטיה. כאשר בוחרים מקלחונים המתאימים למראה הכללי של חדר האמבטיה לרוב העיצוב יהיה יפה יותר והחדר כולו ייראה כאילו השקיעו בו מחשבה רבה. אם אתם אינכם יודעים כיצד לעצב את חדר האמבטיה אתם יכולים להעזר בקטלוגים שונים של עיצוב שיוכלו לעזור לכם לבחור גם מקלחונים.

במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע אודות מקלחונים. המידע שלפניכם יכיל את כל שלבי האיתור של מקלחונים ומספר צעדים דרושים לתחזוקתם השוטפת. חשוב לציין כי מקלחונים הם המקומות בהם תקיימו את הדרוש היומי שלכם בדירה ולכן חשוב לדאוג למקום מרווח ונוח אשר מספק את צרכיכם. כמו כן חשוב לדאוג לניקויו חדשות לבקרים. במאמר שלפניכם תדעו כיצד רוכשים ומטפלים במקלחונים ביעילות ובקלות:

ערכו סקר שוק אודות מקלחונים

חשוב לערוך סקר שוק נרחב אודות מקלחונים. יש לרשום את תוצאות החיפוש של מקלחונים על גבי מסמך חיצוני הכולל את שמות דגמי המקלחונים, החברה המשווקת אותם ומספר הטלפון שלה. יש לרשום כמה שיותר תוצאות חיפוש בתחום זה ולהמשיך לשלב הבא.

התייעצו עם חברים ומכרים

יש להתייעץ עם כמה שיותר חברים ומכרים אודות מקלחונים. התייעצות זו אינה תחליף להתייעצות עם השרברב שלכם על המקלחונים לקראת ההתקנה, אבל היא גם כן נדרשת על מנת לדעת מה חבריכם חושבים על המראה של מקלחונים שונים, כולל הצעת רעיונות אלטרנטיביים למקלחונים עליהם טרם חשבתם. במידה וישנם כאלה, יש לרשום אותם ולהמשיך לשלב הבא.

בדקו את המידע שלפניכם

חשוב לבדוק את כל המידע שצברתם עד כה באתרי שיתוף מידע. חשוב להישאר רק עם מקלחונים שזכו לטובי השבחים והביקורות ולהמשיך לשלבים הבאים.

התייעצו עם שרברב

השרברב (אינסטלטור) יוכל לייעץ לכם אף הוא עם דגמים חשובים של מקלחונים אשר גם יספקו נוחיות וגם יהיו מהירי התקנה. חשוב להישמע להוראותיו ולא להתעקש לקנות מקלחונים שלא מתאימים למערכת הצנרת שלכם או שקשה לווסתם ככאלה.

עיינו בקטלוגים שונים העוסקים במקלחונים

חשוב לעיין בכמה שיותר קטלוגים מסוג זה על מנת להבים אלון מקלחונים ישנם בשוק ומה כדאי לרכוש מבחינת: עיצוב יפה של מקלחונים, התקנה מהירה, טיפול וניקיון מהירים ולא מסובכים, וכו'. מקלחונים שנראים טוב אך קשה לנקותם אינם יעשו את העבודה כמו שצריך: חשוב לבחור מקלחונים חדשים, אקטואליים לזמנים המודרניים ולברר שהם עומדים בתו התקן. הדבר חשוב במיוחד כאשר ישנם ילדים בבית אשר נשקפת להם סכנה בחדרי אמבטיה מלאים במים. ככל שתעיינו בקטלוגים רבים יותר תוכלו לצבור ידע רב יותר בתחום.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017