ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  כלים סניטריים

כלים סניטריים למבטח או לאמבט חשובים מאוד לכל מרקום בו יותקנו.

כלים סניטריים כיום מספקים שפע פתרונות מהם נהנים האדם והסביבה כאחד. למשל כיור עם טוחן אשפה- פסולת מתכלה נטחנת ומועברת למערכת הביוב מבלי לתפוס מקום בהררי הזבל של אתרי פינוי האשפה. בכך נמנע מטרד סביבתי לא רק של מקום אלא גם של ריח ומטרידים. כלים סניטריים שלא יתוחזקו כלכה יגררו הזמנת אנשי מקצוע שגובים כסף רב על תיקון והחלפה. לכן חשוב מאוד להקפיד על הוראות היצרן בשימוש תקין וניקוי מיידי של פסולת גסה מדי. לפני שבוחרים כלים  סניטריים כדאי לעשות סבב בבית ולראות איזה כלים סניטריים דורשים החלפה או תיקון. בעלי מקצוע שיעשו עבורכם את התיקון יכולים להציע כלים סניטריים עבורכם שהם יספקו אך אז לא תהיה לכם שליטה או בקרה על סוג כלים סניטריים שייבחרו וכמובן מחירם.

עם זאת, בעל מקצוע מקצועי ואמין יכול בקלות לחסוך לכם זמן וטרטור בכך שיציע לכם מספר כלים סניטריים מומלצים הקיימים בשוק מהם תוכלו לבחור. בקניית דירה ומעבר לבית חדש גם מתבצעת בחירת כלים סניטריים טרם ההרכבה. ישנה אפשרות לקבל כלים סניטריים בסיסיים או לבקש החלפה ושדרוג תמורת תשלום. רב הזוגות הצעירים בתחילת דרכם בוחרים באופציה השקולה וההגיונית שתחסוך להם כסף בשלב זה של חייהם אך כעבור מספר שנים שהם יכולים להרשות לעצמם והם התעייפו מהכלים המותקנים בביתם, יערכו לבטח שיפוץ כולל במסגרתו יוחלפו כלים סניטריים.

כלים סניטריים הם אינם כלים של מה בכך. חשוב להבטיח את איכותם ואת השמירה עליהם בחיי היום יום. אף אחד לא ירצה להיתקל בסתימה שתמנע שימוש בכלים הכי בסיסיים בבית- כלים סניטריים. הדבר יגרום לכאב ראש לא קטן ולהתעסקות מיותרת ורבה מדי. פרט אי הנוחות שבאי השימוש, גם הליך ההחלפה והתיקון יכול למנוע משימוש בכלי הבית. לכן חשוב לנהוג בטקטיקות מנע של ניקוי סדיר ובחינה שוטפת, תרתי משמע , של כלים סניטריים. שימוש בחומרים המותרים לשימוש והשלכת פסולת במקום הייעודי לה יוכלו להבטיח הנאה ושקט לשנים.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017