ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 מה זה חיפויי קירות ולמה זה טוב ?

אם נגדיר את קירות הבית  שלנו כגוף של המבנה שנועד לגונן עלינו ועל המשפחה שלנו , חיפויי קירות הם כמו הבגד של הבית. וכמובן שבשל כך אנו נרצה מאוד לדאוג לקירת בתינו בצורה הטובה ביותר. אם אנחנו מנסים להשוות את התחושה ואת החמימות שמעניקים הצבע או הטיח שבדך כלל מכסים את קירות הבתים לתחושת העומק של חיפויי קירות ללא ספק נמצא כי חיפויי קירות הם הרבה יותר מפנקים את העין, בכך שמשווים תחושת עומק בעלת גוונים טבעיים שלאבן , שכמובן אף היא נבחרה על פי כמה אנחנו אוהבים אותה.

חיפויי קירות בהשוואה לצבע ולטיח נותנים תחושה של משהו אחר. כיצד ניתן להגדיר את המשהו האחר הזה? אולי מדובר יותר בתחושה שמזכירה לנו מבנים מפורסמים בעולם כמו קטדרות מאבן, את רומא , ליסבון, מינכן. את בית האופרה בניו-יורק ועוד כל-כך הרבה מקומות בעולם שנוצרו על ידי האדם תוך שימוש באבנים למיניהם. אם למשל ניקח את השימוש שנעשה בשיש בתקופת הרנסנס או בתקופת יוון העתיקה, אנחנו נמשיך לגלות כי האבן היתה חביבה ביותר על האדם כמתנה שקיבל מן הטבע.

בנוסף כאשר אנו מדברים על חיפויי קירות , לא נוכל שלא לשאול מה היא האבן ? ולמה היא נוסכת בנו תחושה של חוזק ושל עוצמה ?  ובכן לא אחת היציבות שמשדרות האבנים בהם אנו משתמשים בשביל חיפויי קירות נקלטת לא רק במראה הוויזואלי שלה דרך העיניים ולא רק על ידי אברי החישה שהם אצבעות הידיים שלנו כמובן. אלא גם חודרת לרובד היותר עמוק של מה ומי אנחנו כבני אדם. מגורים בתוך בית עם חיפויי קירות מאבן נוסכים לתחושת בביטחון אותה אמור להקנות לנו הבית ערך מוסף.

לסיכום – חיפויי קירות זה הרבה יותר ממה טרנד אופנתי לעשירים. חיפויי קירות משדרים עוצמה לתוך הנפש שלנו גם ברובד הלא מודע שלנו.   

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017