ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

חיפויי קירות

חיפויי קירות יכולים לשפר ולהוסיף רבות למראה של הבית. חיפויי קירות יכולים להתבצע בדרכים רבות ואם יש לכם קירות בבית שסובלים מסדקים או רטיבויות מומלץ ביותר לבצע חיפויי קירות אשר יכולים להקנות גם לקירות במצב התחלתי מוזנח מראה יפה מאוד.  לפני תחילת הביצוע של חיפויי קירות יש כמה פעולות שאתם צריכים לבצע על מנת להצלחת בתהליך של חיפויי קירות.  דבר ראשון צריך לנקות את הקיר מכל מיני כתמי לכלוך או שאריות שומן. לאחר מכן יש להוסיף שכבת פריימר על גבי הבטון של הקיר המיועד לעבוד חיפויי קירות אשר את השכבה הזאת מכינים על ידי ערבוב של רבקה ותמיסה מיוחדת. לאחר תהליך הניקוי ומריחת השכבה מתבצע תהליך החיפוי עצמו שהוא כבר דורש עבודה של בעלי מקצוע מנוסים בתחום.

תוך כדי התהליך של חיפויי קירות הרבה פעמים צריך להוציא את האבן אחרי ההדבקה עצמה כדי לוודא שהדבק אכן מסוגל לקלוט את האבן במקום הנכון ולדאוג שהיא יושבת טוב ליד האבנים האחרות. שטח ההדבקה צריך להיות כמעט לכל גודל האבן וצריך לדעת בדיוק איזו כמות לשים. כאשר התהליך מתבצע על קירות אנכיים צריך גם להוסיף סילר שקוף דוחה מים שגורם לאטימות ותורם להצלחת התהליך.

לגבי משטחים אופקיים (לא לגבי קירות) צריך לבצע תהליך איטום אפילו משמעותי יותר על ידי ציפויים שקופים. תהליך חיפויי קירות הוא משימה שאפשר לעשות אותה לבד אבל היא יכולה להיות מסובכת ולכן ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע שיוכלו לעשות חיפויי קירות עבורכם בצורה מנוסה וללא נזקים. חיפויי קירות מומלצים כל כמה שנים בעיקר במקומות או בקירות בהם יש נזקים מצטברים ועל מנת למנוע את התפוררות הקיר, וגם מטעמי אסתטיקה.

אחד מהחיפויים הפופולאריים ביותר היום הוא חיפוי זכוכית למטבח אשר משתלב בפינות העיקריות ברחבת המטבח - אזור כיור, ארונות המטבח, חיפויים לפינת התנור והמקרר. שילוב של חיפוי זכוכית במטבח יכול לעשות פלאים לרחבת המטבח - קודם כל מדובר בחיפוי זכוכית שנחשב לאלגנטי ומקורי הרבה יותר מחיפויים אחרים הנמצאים בשוק. שנית, הוא מעוצב בטוב טעם. והכי חשוב - הוא נחשב מוצר שאתם מקבלים עליו את מלוא התמורה - חיפוי זכוכית למטבח הוא עמיד, איכותי ויישאר אתכם לאורך זמן. אם אתם מתלבטים איזה חיפוי מטבח לרכוש, אל תהססו - חיפוי זכוכית למטבח הוא מוצר שאתם הולכים ליהנות ממנו שנים רבות.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017