ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

   חדרי אמבטיה

 כאשר רוצים לשפץ את הבית כולו ואת החדרים בו, המון פעמים נמצא את עצמנו חושבים רבות, כיוון שיש המון החלטות לקחת, בנוגע למטבח, צבעים, טקסטורות, איכויות, בנושא חדרי אמבטיה, קירות, קרמיקה, ריצוף, מה יותר קל לניקוי מה פחות וכד'. חדרי אמבטיה מרובים בשאלות לגבי העיצוב שלהם. היכן לרכוש חדרי אמבטיה, האם בחברה בה תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהחברות המובילות בעולם, כגון: ריצופים, חיפויים, ברזים, מקלחונים, חדרי אמבטיה, או חנות קטנה ומשפחתית? אם להתקין אמבטיה, או להסתפק במקלחון, הצבעים, צורת העיצוב, וכו', חשוב להקשיב לצרכי הבית והאנשים בו כשרוצים לעצב חדרי אמבטיה, כמה ילדים אם יש, אם קטנים או גדולים, צרכי ההורים, כדי לעצב חדרי אמבטיה בצורה שתיהיה לנו הכי נוחה, מעבר להיותם יפים לעין. חדרי אמבטיה דורשים תשומת לב, היות והם החדרים בהם אנו נוהגים להתנקות מהיום שעבר עלינו ובדרך כלל להירגע. 

חדרי אמבטיה חשובים מאוד לנוחיות שלנו, אנו משתמשים בהם הרבה במשך היום ולא רק בשביל להתקלח, אנחנו בבוקר מקדישים זמן לעצמנו באמבטיה, אם צחצוח שיניים, גילוח, איפור אצל הנשים וכד'. לכן חשוב מאוד כי חדרי אמבטיה יענו על כל הדרישות שלנו. בנוסף רצוי לעצב חדרי אמבטיה בצורה איכותית אפילו יותר משאר הבית, היות והם נוטים להיהרס יותר מהר, חדרי אמבטיה רוב הזמן מלווים במים, ברצפה, בנקיונות, כששוטפים פנים, כשמתקלחים, המים הם המוטיב באמבטיה, ולכן נוטים להיהרס יותר משאר חדרי הבית, בהם נעשים פחות פעילויות שעלולות להרוס רהיטים ואת הסביבה בחדר הכללי. 

חשוב כי חדרי אמבטיה יעוצבו באמצעות חומרים איכותיים ורהיטים איכותיים, שסופגים היטב חומרי ניקוי המחטאים את המקום, כי חדרי אמבטיה זקוקים לחיטוי מידי פעם, היות ושם אנו נוהגים להתנקות, אנו משאירים את כל הלכלוך שלנו שם. לכן איכות ונוחות בניקיון חשובים מאוד בנושא חדרי אמבטיה. ניתן להתייעץ בחנויות בהם נרכוש את החומרים שיהפכו להיות האמבטיה שלנו, כדי לדעת מה יהיה הכי טוב בשבילנו, מה יחזיק לאורך זמן, חשוב מאוד גם אם אנו משלבים חדרי אמבטיה עם השירותים, אז העיצוב כבר קצת שונה, צריך לתכנן את המקום היטב. כיוון ששני חדרים שנכנסים באחד, זקוקים ליותר מקום לתזוזה בתוכם ולנוחות בשימוש, כשאנו נמצאים בהם מעבר ליופי חיצוני. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017