ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  חדרי אמבטיה

 חדרי אמבטיה הם החדרים האהובים עליי בבית. כל תכנון או שיפוץ שלהם אני מרגישה כאילו אני נולדת מחדש. מה יש בחדרי אמבטיה שגורם לנו לחוש כה נינוחים? חדרי אמבטיה מאפשרים לנו לקיים את הצורך הכי בסיסי של התרוקנות והתנקות ולכן אין פלא שהם המועדפים עלינו. חדרי אמבטיה הם החדרים היחידים בהם יוכל לשהות היחיד ללא כל הפרעה חיצונית. הכוונה, ייתכן ויהיו הפרעות מבחוץ, במיוחד בבתים מרובי דיירים, אך תפיסת הזמן ולקיחת הפרטיות הינה מקובלת ומתיישבת על הדעת. אנשים ימנעו בדרך כלל להפריע לאדם שנהנה ממקלחת טובה בתוך חדרי אמבטיה.

חדרי אמבטיה מעוצבים בטוב טעם לא יניחו לכם לעזוב אותם ותמצאו עצמכם נמשכים אליהם שוב ושוב. חדרי אמבטיה כאלה לבטח שופעים סטייל וסגנון אך לא אתפלא אם חדרי אמבטיה פשוטים ונקיים יחילו את אותו אפקט. כמה נפלא שקיימים חדרי אמבטיה בהם ניתן להיטהר ולבלות בשקט ללא מפריע. חדרי אמבטיה מאובזרים בטוב טעם, מלווים בניחוח סבון ריחני ומגבות לבנות ונקיות שזה עתה כובסו מעוררים ממש השראה ומעניקים תחושת שלווה. אין יותר נפלא מלבלות את סיום יום העבודה במקלחת מרעננת. שוטפים את כל תלאות היום יום בתוך חדרי אמבטיה ובהם מתארגנים מחדש כדי לצאת לתפקיד השני שלנו בנינוחות יתרה- ההתנהלות ושהייה עם בני הבית.

חדרי אמבטיה מוסיפים לכל בית פינה מוקדשת לצורך בסיסי. רבים מאיתנו נותנים דגש חשוב ורב יותר למבטחים או חברי אמבטיה משום שבהם מתנהלת שגרת העבודה ומילוי המצברים. במטבח אנו מכינים אוכל וסועדים עם אנשים שאנו אוהבים. בכך מתמלא הצורך הבסיסי בהזנה או הכלה והאכלה. חדרי אמבטיה שוטפים מאיתנו זמנים קשים ומחדשים את נפשנו טרם נשוב למרוץ המטורף. בכך ממלאים צורך בסיסי של התנקות, פיזית ונפשית כאחד. דגש חשוב זה יתבטא במידת ההשקעה של דיירי הבית באזור המטבח או חדרי אמבטיה והיה ניכר במיוחד בתחזוק השוטף שלהם וברצון לשמור עליהם שמישים ונקיים. חדרי אמבטיה מושקעים יתנו לנו את ההרגשה כי אנו רצויים בהם וישחררו אותנו להמשך פעילות רגועים ושלווים יותר. מי האמין כי חדרי אמבטיה יכולים לחולל כזה שינוי?

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017