ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

   חדרי אמבטיה

 חדרי אמבטיה ניתן לעצב בדרכים רבות ושונות. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור במהלך עיצוב חדרי אמבטיה הוא שיש להתאים את העיצוב שלהם לצרכים של אלו המשתמשים בהם. למשל, יש לעצב חדרי אמבטיה המיועדים לילדים בצורה שונה מזו המעצבים חדרי אמבטיה לחדר ההורים. חדרי אמבטיה של ילדים כדאי לעצב בצורה צבעונית ושמחה. כך כאשר הילדים ייכנסו להתקלח או לצחצח שיניים זו תהיה בשבילם חוויה של ממש והם ייהנו מכל רגע. חדרי אמבטיה הנמצאים בחדר ההורים ניתן לעצב במספר רב של דרכים המתאימים להם: ניתן לעצב חדרי אמבטיה אלו בצורה "קלאסית" ורומנטית, בצורה פרקטית ובכל צורה אשר מתאימה לכם.

חדרי אמבטיה ניתן לעצב על פי קטלוגים שמחלקים חנויות עיצוב שונות. גם אם אתם אינכם רוצים לעצב את חדר האמבטיה שלכם בצורה זהה לקטלוג אתם יכולים לכל הפחות לשאוב ממנו רעיונות. כמו כן, תוכלו לעצב את חדרי האמבטיה שנמצאים בבית שלכם בצורה דומה לעיצוב של חדרי אמבטיה המופיעים בחנויות שונות. כשם שניתן לעצב את המטבח, את הסלון ואת חדרי השינה בביתכם בצורות שונות לחלוטין כך ניתן לעצב בצורה שונה את חדרי האמבטיה. דבר החשוב יותר מהעיצוב של חדרי אמבטיה הוא הנוחות שלהם והפרקטיות שלהם. במהלך העיצוב נסו להפוך את חדר האמבטיה לנוח ככל האפשר. למשל, ניתן להתקין בו ארונות ומדפים שונים כדי שיהיה לכם נוח יותר לאחסן בו מגוון חפצים. כמו כן, כדאי מאוד לתלות מראה גדולה בחדר האמבטיה.

חדרי אמבטיה הם חדרים שמוקדשים לניקיון ולטיפוח. חשוב מאוד שישרו אווירה של ניקיון ולכן הקפידו להבריק את השיש ולנקות את האסלה לפחות פעם בשבוע. כך יהיה לכם נעים יותר וגם לאורחים שלכם להשתמש בחדר האמבטיה שלכם. כאשר אתם קונים משטח כהה לחדר האמבטיה שלכם שימו לב לעובדה כי יכול להיות שהאבנית תלכלך אותו בכתמים לבנים כך שאולי יהיה לכם עדיף לקנות שיש או משטח אחר לכיור בצבעים בהירים יותר שייראו נקיים יותר. בעזרת מחשבה על כל הפרטים הקטנים האלו ופרטים קטנים נוספים תוכלו לעצב חדרי אמבטיה נהדרים ולשמור עליהם בצורה אידיאלית.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017