ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  

ברזים

מה ניתן לומר על ברזים שלא נאמר כבר. ברזים הם המתווך הישיר שלנו עם מקור המים, בלעדיהם היינו ממשיכים לסחוב ולשאוב מים מבארות לדליים. הודות למודרניזציה , זכינו לאספקת מים ביתית שכל מה שנותר לנו לעשות זה לסובב ידיות ברזים- וגם זה פחות ניכר בימנו אנו בחיי היום יום. אי אפשר לעצור את הקדמה ולכן כיום ניתן למצוא ברזים שונים ומשונים, עם אורות, עם מוזיקה, כאלה עם חיישנים, ברזים מוסתרים וברזים מגושמים ובולטים, וכולם כולם עושים בסופו של דבר את אותה הפעולה, עם עודף אטרקציות או בלעדיהן. ברזים מסוימים שכן ארצה לתת עליהם את הדעת ולהרחיב את הדיבור הם ברזים הפועלים באמצעות חיישנים, ללא מגע ידי אדם.

איזו המצאה גאונית זה ברזים המופעלים באמצעות חיישנים? ראשית אלו הם ברזים אידיאליים לשימוש במקומות ציבוריים, עסקים ומסעדות, מקומות בילוי או משרדים, שכן אחרי השימוש בנוחיות אין נגיעה ישירה של הידיים עם ידית הברז. שנית, ברזים המופעלים באמצעות זיהוי הידיים על ידי חיישנים הם ברזים חסכוניים יותר ובכך בעצם אנו מורווחים פעמיים- חסכון כספי על הוצאות השימוש במים וחיסכון המים שלנו כמשאב שערכו יסולא בפז התקנת ברזים הפועלים ללא מגע ידי אדם יכולה להיות נוחה גם בשימוש במטבח ובמסעדות.

.ברזים המופעים באמצעות חיישנים הם הנוחים ביותר גם לשימוש ביתי ומעבר לחסכון בכסף ובמשאב חוסכים לנו גם זמן. בנקודה זו ראוי לציין כי ברזים מסוג זה יכולים לסייע במיוחד כאשר יש ילדים קטנים בבית שלא תמיד מגיעים לידיות ברזים כדי להפעילם ועלולים לחפש פתרונות יצירתיים ולא ממש בטיחותיים כדי לנסות ולהגיע. השגחת ההורה הכרחית גם כאשר יש שימוש בשני סוגי הברזים. ברזים רגילים, כאמור, לא מאפשרים הגעת העולל פיזית והדבר טומן סכנה בחובו. ברזים המופעלים באמצעות חיישנים עלולים להוות אטרקציה מזמינה מדי עבור הפעוטים שעלולים לחקור את מעשה הקסם הלוך ושוב ובכך לבזבז מים ולהחטיא את מטרתם הראשונית של ברזים מסוג זה.

שימוש נכון ובטיחותי כמו גם אחזקה שוטפת וניקוי עם חומרים מתאימים, יבטיחו הנאה לשנים רבות ושמירה על כדור הארץ שלנו.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017