ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

   ארונות אמבטיה 

 לפני שאתם תלכו לרשת מוכרת או חנות בוטיק קטנה של ארונות אמבטיה, תמצאו מגוון רחב של מוצרים מהחברות המובילות בעולם, כגון: ריצופים, חיפויים, ברזים, מקלחונים, ארונות אמבטיה ועוד, כדאי לחשוב על כמה דברים לפני הרכישה. ארונות אמבטיה מושקעים הם רק עוד דרך אחת לשפר את מראה חדר הרחצה. אמבטיות וחדרי רחצה נועדו בעיקר לשימושים פרקטיים אך השקעה במראה של חדר האמבטיה הינה השקעה משתלמת במיוחד. חדר האמבטיה זהו חדר בו אנו מבלים זמן רב. משום כך אין להזניח אותו אלא להפוך אותו מפנק ככל האפשר תוך כדי הקפדה על פרטי העיצוב שלו. ממש כמו המטבח והסלון. בחירה של ארונות אמבטיה מעוצבים ומתאימים לחלל האמבטיה כולו יכולים לשדרג את מראה האמבטיה. ארונות אמבטיה אם כן ממלאים הן תפקיד שימושי-פונקציונאלי והן תפקיד עיצובי.

ניתן לאחסן בתוך ארונות אמבטיה את כל מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה אשר נעשה בהן שימוש בחדר הרחצה. כך למעשה ארונות אמבטיה משמשים כחלל אחסון אלגנטי. כמו כן, בתוך ארונות אמבטיה ניתן לאפסן תרופות שונות וציוד חבישה במקרה שיש צורך בציוד עזרה ראשונה. ארונות אמבטיה ניתן להשיג במגוון רחב של עיצובים. ארונות אמבטיה עשויים מחומרים שונים אסתטיים יותר או פחות ואיכותיים יותר או פחות. ארונות אמבטיה פשוטים יותר ניתן להשיג מפלסטיק. בדרך-כלל ארונות אמבטיה אלו לא ייתנו לחדר הרחצה מראה אלגנטי אלא מראה פשוט מאוד. ארונות אמבטיה שעשויים מפלסטיק ניתן להתאים לחדרי רחצה של ילדים. עם זאת, בחדרי אמבטיה של הורים ניתן להתקין ארונות אמבטיה אלגנטיים בהרבה אשר עשויים מעץ או מחומרים אחרים.

 ארונות אמבטיה ניתן להשיג במגוון צבעים. רוב חנויות לעיצוב הבית ימליצו על צבעים ניטרליים עבור ארונות אמבטיה. הצבעים האידיאלים ביותר אשר יתאימו בקלות לכל חדר רחצה הם צבעי עץ טבעי או צבעים של לבן ובז' עבור ארונות אמבטיה. כדאי, כמובן, להתאים את הצבע למראה הכולל של החדר.  ניתן להשוות מחירים הן בחנויות עיצוב הבית והן

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017