ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

   ארונות אמבטיה

 ארונות אמבטיה הם אחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר בתוך האמבטיה שלנו. ארונות אמבטיה מהווים שטח אחסון חיוני ביותר אשר מאחסן את כל החפצים הדרושים לנו כדי לשמור על ההיגיינה הבסיסית שלנו וגם של חדר האמבטיה – שמפו, מייצב שיער, מרכך שיער, סבונים, צמר גפן, נייר טואלט, סכיני גילוח, קצף גילוח, לפעמים גם בשמים ואפטר שייבים, ואם יש מקום, ארונות אמבטיה יכולים להכיל אפילו ערכת עזרה ראשונה קטנה. לכן חשוב מאוד כי ארונות אמבטיה יהוו קודם כל שטח אחסון יעיל וראוי ולאחר מכן ימלאו את תפקידיהם הנוספים.

בעבר היה קשה למצוא ארונות אמבטיה שיהוו גם שטח אחסון יעיל ואיכותי וגם יהיו מתאימים לחדר האמבטיה מבחינת עיצוב וזרימה של כל הפריטים בו. כדי לפתור את בעיית האחסון, ארונות אמבטיה היו בעבר גדולים ומגושמים. ארונות אמבטיה אלו אמנם הכילו שטח אחסון עצום אבל דרשו חלל גדול של חדר האמבטיה עצמו ונטרלו כל ניסיון שלנו לבנות חדר אמבטיה מעוצב.

כיום בשנות האלפיים, המצב של שוק ארונות אמבטיה שונה לגמרי. מעצבים מצאו את הדרכים לעצב ארונות אמבטיה שמכילים שטיחי אחסון גדולים אך יחד עם זאת משרתים גם את מטרת העיצוב. אחד השיטות להתמודד עם האתגר העיצובי יחד עם הצורך באחסון אצל ארונות אמבטיה היה עיצוב מראות שנפתחות בצורת קלאפה כארון לכל דבר, זאת בניגוד לעבר שהמראות היו פשוט מראות. כיום ארונות אמבטיה עם מראות נפתחות מכילים למעשה פי שניים שטח אחסון, וגם חלוקת הציוד נעשית בצורה נוחה יותר – כל הציוד ההיגייני יכול להיות מאוחסן בתוך המראה של ארונות אמבטיה ואילו כל הציוד המשני, כמו מגבות גוף, מגבות פנים, נייר טואלט ואפילו סל כביסה קטן, יכולים להיות מאוחסנים בחלק התחתון והגדול יותר של ארונות אמבטיה.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017