ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אמבטיות

כאשר אנו רוצים לשפץ את הבית את כולו נצטרך לקחת החלטות חשובות בכל חדר בבית. אחת מההחלטות תהיה בנוגע לחדר האמבטיה, האם אנו בעד אמבטיות או דוש. המון אנשים חושבים כי אמבטיות המון מקום, לא שימושיות וכי עדיף מקלחון או דוש, אך הדבר אינו נכון, אמבטיות הם בעלי מראה יותר יפה ובנוסף לכך, מעבר ליופיין הם גם נוחות מאוד, כל אחד זקוק אחת לכמה זמן לאמבטיה מפנקת ומרגיעה, לשכב במים ולהירגע. נכון שמצב המים בארץ קשה מקשה בנושא אמבטיות, אך אמבטיה זה לא משהו שעושים כל יום ולא חייב למלא אותה עד תום, לפעמים גם חצי אמבטיה תספיק, או אפילו רק הישיבה באמבטיה בזמן המקלחת תעזור לנו. 

אמבטיות יותר נוחות כאשר ישנם ילדים קטנים, או תינוקות בבית. יותר קל לקלח אותם, עצם היותה של האמבטיה מקל עלינו בנושא. אמבטיות מביאות עימן מראה אחר בחדר האמבטיה הכולל, מראה קלאסי, קצת ישן, שינוי דרסטי ממה שאנו מכירים, מקלחונים או מקלחת באמצעות דוש, לא הכי נוחה לשימוש, צפוף, המים תמיד יוצאים החוצה וצריך לשלוט בהם, עם אמבטיות נסבול פחות מאלו. כמובן שהכל עניין של הרגל, אך לפעמים רצוי לשנות הרגלים, ולפתוח את עצמנו למשהו שאנו לא מכירים, אמבטיות יספקו את דרישותינו וצרכינו, אמבטיות משרות רוגע יותר בזמן המקלחת, הן מביאות תוצר שונה. 

קל להתאהב בעשיית אמבטיה, אמבטיות מביאות נוחות אחרת, רמה שונה של מקלחת שסביר להניח לא נקבל בדוש. ישנם סוגים שונים של אמבטיות, עיצובים רבים ושונים, אני רק צריכים להתאים אמבטיות לעיצוב הכולל של חדר האמבטיה, עיצוב חדר אמבטיה לא חייב להיות דומה בעיצובו לשאר הבית, כל חדר יכול להיות מעוצב באופן שונה. בדרך כלל אם ישנו יותר מחדר מקלחת אחת בבית, רוכשים אמבטיה לאחד מהחדרים, כי לא תמיד יש צורך במספר אמבטיות, למרות שיש כאלה שמעדיפים רק אמבטיות ולכן רוכשים אותם לכל הבית. הכל שאלה של נוחות השקעה כלכלית וכמובן אם תנאי הבית מאפשרים לנו זאת, כיוון שאמבטיה דורשת יותר מרחב ממקלחון בדרך כלל. 

חידוש אמבטיות

חידוש אמבטיות הוא הליך נדרש עבור כל אמביטיה. לעתים, במקום לרכוש אמבטיה חדשה, ניתן לטפל בקלות בבעיות בלאי באמבטיה הקיימת. הבעיות יכולות לנבוע מלכלוך קשה להסרה, או מדהיית הציפוי על האמבטיה  והפיכתה לפחות נוצצת ומבריקה משהייתה בעבר. לשם כך, יש להזמין מומחים לתחום חידוש אמבטיות אשר ידאגו לתקן את המפגעים ולצפות מחדש את האמבטיה שלכם.

חידוש אמבטיות – כיצד זה מתבצע?

יש לדווח לחברת האמבטיות על ירידה באיכות המראה החיצוני של האמבטיון שלכם. הם יבררו בירור ראשוני מהם הפגמים, וישלחו צוותי חידוש אמבטיות לנכס שלכם. הם יבחנו את סוג הציפוי של האמביטיה – אקריל או אימייל ויחלו בהליך הציפוי על מנת להבריק מחדש את האמבטיה.

מדוע כדאי להזמין חידוש אמבטיות?

בשם התפתחות עצומה בענף, ובייחוד ברמת החידוש שמגולמת בתוצאה הסופית. ההליך זול בהרבה ביחס לקניית אמבטיה חדשה, ויכול לזקוף לכם את אותה תוצאה בדיוק: אמבטיה חדשה ומבריקה כביום הקנייה. מדובר בהליך מהיר וקל, אשר לא מצריך מכם מוכנות כלשהי, בשונה משירותי השבחה אחרים בהם משתמשים בחומרים – כמו הדברה.

אם איננו יודעים במה צופתה האמבטיה נוכל לבצע חידוש?

אינכם נדרשים לדעת את הנתון הזה. כל שעליכם לדעת הוא מה בדיוק קרה, האם ישנם לכלוכים קשים להסרה על האמבטיה, והאם התגלו שריטות או נקיקים קטנים. את יתר המלאכה, כולל סוג הציפוי הנדרש לכם, יעשו צוותי מחדשי האמבטיות שיבקרו בביתכם ויהיו מוכנים לכל תרחיש. הם יצויידו הן בציפוי אקריל והן בציפוי אימייל וישתמשו בזה אשר מתאים לאמבטיה שלכם.

כל כמה זמן מומלץ לבצע חידוש אמבטיה?

כל עת שאתם חשים שהיא הידרדרה במראה שלה ושרמת הברק אשר קורנת ממנה אינה כבעבר. אמבטיה נטולת ציפוי בוהק היא בדרך כלל סיבה מספיקה על מנת להזמין חידוש אמבטיה. כמובן שהחידוש אינו מבוצע מייד, ואם זו אמבטיה חדשה יעברו שנים רבות עד אשר תזדקקו לבצע חידוש אמבטיות. החידוש נועד בעיקרו למי שרכש אמבטיה איכותית שהוא אינו מעוניין לוותר על סגולותיה על אף הבלאי, ולכן חידוש אמבטיות הוא המוצא היחיד שלו.

למידע נוסף על חידוש אמביטיות יש ליצור קשר עם חברת שיווק וטיפול באמבטיות!

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017