ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 אמבטיות

חלק משיפוץ הבית יכול לכלול לעיתים החלפת אמבטיות. אמבטיות יכולות להישחק עם השנים ולהתיישן ולפעמים פשוט ראוי להחליפן לאמבטיות מודרניות יותר ומזמינות הרבה יותר. אמבטיות מרכזיות ביותר בחלל חדרי האמבטיה ולכן ראוי לשקול איזה סוג כדאי לבחור. בבוחרכם אמבטיות יש לקחת בחשבון את המקום הקיים ולנסות לחלק אותו בצורה מיטבית ואידיאלית. אך ברב המקרים לא יהיה שינוי מהותי במיקום האמבטיה, אלא אם משפצים ומרחיבים את חדר האמבטיה כולו. סביר שהחלפת אמבטיות יעשה דרך שיפוץ כולל של האמבטיה או הבית או שהרצון להחליף אמבטיות יגרור אחריו שיפוץ מאסיבי ורחב יותר.

קיימים בשוק סוגים שונים של אמבטיות. מומלץ לבחור ביבואן אמבטיות איכותי ואמין כדי שלא תתאכזבו תוך זמן קצר מהשימוש בהן. לצד האיכות, ולא פחות חשוב, יש לבחור בעיצוב המתאים לכם. קיימות אמבטיות בסגנון רומנטי של פעם, אמבטיות מודרניות ומשוכללות בשדרוגים ואמבטיות סטנדרטיות שלפעמים לא נופלות ביופיין מחברותיהן שהוזכרו. צריך לברר מה השינוי בחדר האמבטיות לו האדם מייחל ולפי זה לבנות את חדר האמבטיה בכלל ובחירת אמבטיות בפרט. רצוי אם כן להיערך לשינוי זה גם מבחינה תקציבית. שיפוץ ללא בקרה ופיקוח עלול להותיר טעם רע מכל השיפוץ ולכן חובה לתכנן היטב מה גבולות השיפוץ ומה היכולת טרם הזמנת השירות.

בחירה נכונה ומושכלת  של יבואן ומרכיב אמבטיות לצד רצון לחסוך בכסף ולייעד אותו אולי לשיפוצים אחרים, צריכה להיות על סמך מקבלי שירות מרוצים שיכולים להמליץ לכם. בתכנון חדרי אמבטיה יש משולש של צרכים, שיש שאומרים שניתן לממש רק שתיים מהצלעות, אך לא את שלשתן יחד. מדבור על זמן איכות וכסף, כאשר כל אחת מייצגת צלע במשולש. ניתן להשיג אמבטיות זולות שיורכבו תוך זמן קצר, אך לא יהיו איכותיות. דוגמה נוספת לרעיון: ניתן אמנם  להזמין אמבטיות יקרות ואיכותיות, אך להמתין בסבלנות להגעתן והרכבתן. למרות התיאוריה שהוצגה לעלי, אנו סוברים כי קיום לא צריך להתפשר ולבחור שתיים מצלעות המשולש ושניתן בקלות להזמין היום אמבטיות וליהנות מכל היתרונות של חסכון בכסף, איכות ללא תחרות והרכבה זמינה ומידית.

אמבטיות מעוצבות

במאמר זה נספק עבורכם מדריך קצר לרכישת אמבטיות מעוצבות. מדריך זה חשוב מאין כמותו בשל ריבוי ההיצע של אמבטיות מעוצבות, וריבוי סוגיהן אשר ניתנים לרכישה בפועל. המדריך ישים דגש על צורות הנדסיות יעודיות לחדרי האמבטיה שלכם, לצבע המועדף לאמבטיון וכמובן – לאלמנטים עיצוביים שונים אשר נרכשים כמוצרים נלווים לאמבטיה:

בחירת צורת האמבטיה ומיקומה

חשוב לשאול את עצמכם איזה גודל אמבטיה אתם צריכים, ובאיזה מיקום בתוך החדר האמבטיון יוצב. ניתן להציבו בפאה של קיר, במקביל לקיר אך לא בפאה, ואפילו במרכז החדר. בקביעת המיקום יש לקחת בחשבון את מיקומם של יתר הדוממים בחדר: מקלחת דוש העמידה, אם ישנה, אסלת השירותים, אם היא מותקנת באותו החדר, וכיור האמבטיה. כמובן שיש לקחת בחשבון מדפים ומוצרי אחסון שונים גם אם טרם הצבתם אותם בחדר, שכן כל חדר רחצה חייב בהתקני אחסון מינימליים להצבת מוצרי רחצה לשימוש לטווח הארוך. צורת האמבטיה יכולה להיות מלבנית, ריבועית, אליפטית או עגולה. חשוב להתייחס גם לפרמטר הצורה.

התייעצות עם האינסטלטור שלכם

לאחר שחשבתם על מראה האמבטיון שלכם, עליכם לגשת לחברת שיווק למוצרי אמבטיה ולקבל מידע על מפרטים טכניים שונים של אמבטיות. את המפרטים יש למסור לאינסטלטור שלכם אשר יבחן אותם ויקבע אם הם מתאימים לצנרת שלכם. כמו כן, גם ברכישת ברז אמבטיה, באם טרם עשיתם זאת, חשוב להתייעץ עם האינסטלטור מטעמים דומים.

בחירת צבע האמבטיה

כעת, משאתם יודעים מהי צורת האמבטיה ומהו המיקום הדרוש לה, נשאר לבחור את הצבע. לשם כך, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים מטעם חברת שיווק אמבטיות מעוצבות. הוא יוכל לבחון כיצד נראה חדר הרחצה שלכם, ולהמליץ על אמבטיה שהצבע שלה יתאים בול לעיצוב הקיים וישביח את החדר באופן מיידי.

בחירת מוצרים נלווים לאמבטיה

יש לבחור ברז אמבטיה, סטים של מדפי אמבטיה, ואריחי חרסינה או שיש להצבה באמבטיה. ככל שתתייעצו יותר עם מעצבי פנים בעלי אוריינטציה לחדרי אמבטיה ורחצה, תוכלו לרכוש מוצרים שיתאימו לחדרים שלכם באופן אופטימלי ויתרמו להשבחת הנעשה בפנים הנכס שלכם.

למידע נוסף על אמבטיות מעוצבות יש ליצור קשר עם חברת שיווק ולקבל המלצות חמות לדגמי איכות!

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017