ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

 אמבטיות

 אמבטיות הן גולת הכותרת של כל חדר אמבטיה והרהיט המרכזי בחדר זה. ניתן לרכוש אמבטיות בעיצובים מדהימים וייחודיים מאוד אשר ישדרגו לאין שיעור את העיצוב הכולל של חדר האמבטיה. אמבטיות מגיעות גם במגוון גדול של צורות שלכל אמבטיה ואמבטיה יש "אופי" שונה לחלוטין: ישנן אמבטיות מלבניות, אמבטיות שהן ג'קוזי של ממש וניתן להנות מהן מזרמי מים שונים ומעוד פינוקים, אמבטיות מעוגלות, אמבטיות עמוקות במיוחד, אמבטיות בסגנון מיושן של שנות העשרים וכן הלאה. כאשר אתם בוחרים אמבטיות לחדר הרחצה שלכם תופתעו לגלות את המגוון העצום של עיצובים שונים של אמבטיות שקיים בשוק.

אמבטיות כדאי להתאים לשאר החלקים של חדר האמבטיה. זאת אומרת, כדאי לבחור אמבטיה באותו סגנון עיצוב וכמו כן אסלה באותו סגנון עיצוב וכך גם כיור בעיצוב דומה כדי שהחדר ישתלב היטב יחדיו. תוכלו וודאי להתרשם מסטים שלמים של אמבטיות, אסלות וכיורים המתאימים לחדר האמבטיה ואשר עונים בדיוק על הדרישות שלכם. כאשר אתם קונים אמבטיות בדקו קודם האם האמבטיה היא עמידה ואיכותית והאם היא תחזיק מעמד מבלי להפגע לאורך שנים רבות.

אמבטיות צריכות להיות מעוצבות בצורה כזו שתמשוך לכם את העין ותעשה לכם חשק לצלול לאמבטיה ארוכה ומפנקת עם הרבה קצף לאמבט. אמבטיות הן במידה רבה סמל לעונג, להגיינה ולכיף טהור. עבור אנשים רבים רחיצה במקלחון היא מקלחת כדי לצאת ידי חובה ואילו רחיצה באמבטיה היא תענוג של ממש ופינוק גדול.

אמבטיות מגיעות במגוון מחירים. כל אחד יכול לקנות אמבטיה המתאימה לצרכים שלו ולכיס שלו. כאשר אתם קונים אמבטיות השתדלו לברר את מחיריהן במספר חנויות שונות או אצל מספר יצרנים שונים. כך תוכלו לדעת בוודאות איזו חברה מציעה לכם לקנות אמבטיות במחיר הנמוך ביותר ולחסוך סכום כסף ניכר. אם אתם משפצים את הבית או רק את חדר האמבטיה וודאי יש לכם לא מעט הוצאות וכל חסכון לכיס שלכם יכול להיות משמעותי ועל כן לא כדאי לוותר על השלב של חקר שוק והשוואת מחירים בכל הקשור למחירים של אמבטיות, אסלות, כיורים, מקלחונים וכן הלאה.

אמבטיות יוקרה

בשונה מימי העבר, אמבטיות יוקרה הן ללא ספק אביזר ביתי חשוב ושכיח. אמבטיות יוקרה אינן רק נראות טוב, אלא מכילות פונקציות שבימי העבר לא האמינו שהן קיימות. ניתן להאיר את האמבטיה בלדים פנימיים בשעת הרחצה, וליהנות ממיטב הצורות והעיצובים השונים. בעבר – רוב בתי האב הכילו אמבטיות אליפטיות גדולות שהוצבו בפינת החדרים והיום אין גבול ליכולת שלכם לעצב את חדר האמבטיה לרבות האמבטיון עצמו.

פונקציות מרחיקות לכת

באמבטיה המודרנית ניתן לשלב גופי תאורה קטנים פנימיים שיאירו לכם את האמבטיון בשעת הרחצה מבפנים. בנוסף, ניתן ליהנות מאמבטיות בשלל צבעים וחומרי גלם אשר יעשירו לאין ערוך את המראה הפנימי של חדר הרחצה שלכם.

עיצוב מראה אקסקלוסיבי לפי בחירתכם

ניתן לבחור אמבטיה ריבועית, מלבנית או עגולה, בנוסף לזו האליפטית אותה אתם מכירים מקרוב כאמבטיה נפוצה בקרב בתי אב לא מעטים. היא יכולה להיות מוצבת בכל חלל החדר, ולא רק בפינתו. עיצוב המראה המיוחד לחדר האמבטיה הוא חופשי, אך תלוי רק בדבר אחד: ביכולת של הצנרת הביתית שלכם להכיל את השינויים הללו. יש להתייעץ עם האינסטלטור שלכם בטרם תחליטו לממש את עיצוב חדר האמבטיה תוך בחירת האמבטיון המיוחד עליו חשבתם.

מוצרים נלווים לאמבטיה

המוצר הייחודי והחשוב ביותר הוא כמובן הברז. גם במעמד קניית הברז חשוב לוודא עם האינסטלטור שהוא מתאים לתשתית הצנרת שלכם, וגם לוודא עם חברת שיווק אמבטיות שהוא מתאים לעבודה עם האמבטיה שתבקשו לרכוש. לאחר רכישת הברז, ניתן לרכוש כל מיני מוצרים נלווים לעיצוב חדר אמבטיה: אריחים משיש, אריחים מחרסינה, מידוף לאמבטיה, מחיצות הגנה לאמבטיה, ועוד. רכישת המוצרים הנלווים, בשונה מרכישת האמבטיה בעצמה אינם יוצרים הגבלה כלשהי למעט רכישת הברז עצמו שדורש, כמובן, התערבות מקצועית של האינסטלטור.

אחריות לאמבטיה החדשה

חשוב להכיר מקרוב מהם סעיפי האחריות של האמבטיה אותה תבקשו לרכוש, ולוודא שישנו גכם סעיף חידוש אמבטיה, הכולל את הברקתה לאחר צבירת בלאי ממושך. בדרך כלל, משווקי אמבטיה בעלי שם המוכרים מוצרים יד ראשונה יספקו לכם את כל תנאי האחריות הללו.

למידע נוסף על רכישת אמבטיות יוקרה יש ליצור קשר עם חברת השיווק של אמבטיות אלו!

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017