ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  אבנים

ישנם סוגים שונים ורבים של אבנים, כאשר אנו בוחרים לשפץ את הבית שלנו, אנו נצטרך להתמקד בתחום אבנים שייכנס אלינו לבית המחודש. ללא כל קשר אבנים הם כלי בסיסי בבניית בתים בכללי וקיים הבדל בין אבנים לבנייה לבין אבנים לקישוט ויופי בבית. אבנים משמשים אותנו במטבח בתור משטחי עבודה, כדוגמת שיש הקרמיקה שיש בדרך כלל וכד'. ישנם אבני גרניט, שיש, גרניט פורצלן, אבני קיסר, ישנם משטחים במטבח גם ממתכת או עץ, ולפעמים משטחים מחומרים שונים לא טבעיים. אבל ברוב המקרים אבנים מנצחות במיוחד במטבח, מבחינת נוחות, וקלות הניקיון שלהם, וגם מבחינת עיצוב ויופי. 

כשחושבים על אבנים שישמשו אותנו כמשטחי עבודה, חשוב שנבדוק קודם מה הצרכים שלנו, מה הדרישות שלנו בעצם שיהיה במטבח או בכל מקום אחר בבית, בעצם מה השימוש שנעשה בהם, ישנם כאלה שמבשלות המון במטבח לכן זה יותר חשוב מכאלה שלא מבשלות בכלל. חשוב גם לבדוק כיצד אפשר לתחזק ולשמור על אותם אבנים שנתקין בביתנו. אחד היתרונות הבולטים של אבנים במטבח, הוא יתרון החום, לאבנים אין שום בעיה להתמודד עם חום. כשנניח סיר רותח או מתכת חמה עליהם הם יתמודדו יפה עם זה. ניתן להשתמש במשטח עץ, אך עץ לא יתמודד עם חום כפי שאבנים יתמודדו איתו, ובמטבח עניין החום משמעותי, לכן אבנים תמיד יהיו בעדיפות ראשונה. 

עוד יתרון שקיים אצל אבנים הוא עניין החיתוך, במטבח נוהגים לחתוך על המשטח הרבה, עף לא יעמוד בחיתוך, הוא ייפגע מהחיתוך, בעוד אבנים יתמודדו איתו בצורה הולמת כאילו לא נעשה חיתוך עליהם. לאור יתרונות אלו הבולטים אצל אבנים, קשה שלא לבחור בהם כמשטחים במטבח שלנו, אבנים יענו על צרכינו המרובים הקיימים במטבח שלנו ויישמרו לטווח הארוך יותר משאר סוגי המשטחים הקיימים, בין האבנים ניתן לבחור את סוג האבן שיותר מתאים לנו למטבח וגם לאבנים עצמם ישנם תכונות שונות, וניתן לבחור לפי התכונות ביניהם מה עדיף לנו, מה יותר מתאים לצרכים שלנו ולשימוש שלנו במטבח. אבנים יתמודדו בצורה חזקה עם כל מה שנעשה במטבח שלנו. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017