ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  אבנים

 בהגיעכם לשלב בו תבחרו אבנים, כדאי להתייעץ עם המומחים בתחום. חברות המייבאות אבנים יודעות להתאים את אופן השימוש הנכון ביותר עבורן מאחר ומכירות את תכונות האבן יותר טוב מכל אחד אחר. אבנים שיולבשו כמשטח עבודה למטבח יהיו בעיקר מסוג גרניט. אך היום המגוון כה רחב ואפילו גרניט קשה לזיהוי בין מכלול ושפע אבנים הקיימות. אבנים אחרות יהיו בשימוש לחברי אמבטיה או אריחים לקישוט והפופולאריות ביותר הן אבנים מסוג קוורץ.

יש שבונים מערך עיצוב שלם רק על סמך אבנים, אחרים רואים בעיני רוחם את העץ או המתכת מהם ייבנו ארונות המטבח ולהם משלבים אבנים.היבט חשוב בבחירת אבנים, הוא בחירת חברה מקצועית המייבאת אותם וכן אם אתם שוכרים את שירותיו של מעצב פנים או קבלן עבודה אחר. חשוב מאוד לוודא כי המידות שנלקחו מדויקות ותואמות את המשטח בפועל מאחר וקשה מאוד להתאים או להחליף לוח שיש שכבר עובד.

מי שמעוניין או מעוניינת להחליף את המבטח או חדר האמבטיה רצוי שישקול פשוט להחליף אבנים. אבני שיש או אבנים כאריחים מחוללות שינוי דראסטי והדבר מומלץ ביותר בעת משאלה הקיימת לרענון ושדרוג. אבנים מכל מני צבעים, טקסטורות וסגנונות יכניסו חיים לאזור המגורים וידבירו את ההנאה שלכם בשימוש מכל אחת מפינות הבית.

אבנים יקרות רבות קיימות בשוק, אך אין יקרות יותר מאשר אבנים של מטבח. אבני מטבח הן גולת הכותרת של הבית והוא מתהדר בהן כאבן יקרה המשובצת בתכשיט. אבנים לשימוש משטחי עבודה במטבח הן היהלום שבכתר הבית שלכם, והקדשת מחשבה נוספת והן השקעה, חשובות ביותר באזור זה. למרות כל האמור, אין ספק שבחירת אבנים לצרכים אחרים ובפרט לחדרי אמבטיות מכריעה אף היא שכן שימוש בחדרי אמבטיה הוא אינטימי ומהנה מאוד ורצוי שחלל זה יקבל אף הוא את ההתייחסות הראויה לו.

אבנים איכותיות יחזיקו מעמד לאורך שנים גם בתנאי שהטיפול בהן יהיה נכון. חשוב לשאול את ספק האבנים באשר לאופן הטיפול והניקוי של אבנים שמושפע מהתכונות וההרכב שלהן. בכל מקרה טיפול נאות ושוטף של כל אביזר או חומר בבית יבטיחו את אריכות ימיו ואת הנאתכם ממנו.

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017