ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

  אבנים

 יבואני אבנים מייבאים לארץ סוגים שונים של אבנים שנעשה בהם שימוש בתחומים רבים. בין היתר יבואני אבנים מייבאים אבנים אשר אנו משתמשים בהן על מנת לעצב את ביתנו בצורות מיוחדות ושונות. אבנים מיובאות נועדות בין היתר לחיפוי הקירות. חיפוי קירות בעזרת אבנים מוסיף לבית חן רב וזוהי הסיבה שחיפויי קירות הוא פופולארי כל כך. ניתן לראות בבתים שונים בישראל חיפויי קיר במטבח ובחדר האמבטיה ועל קירותיהם של מקלחונים. חיפוי אבנים בקיר עוזר לשבור את המראה "המשעמם" של הקיר ולהכניס לבית צבע חדש ועיצוב חדש. ניתן לבצע חיפויי קיר עם סוגים שונים של אבנים מיובאות דוגמת קוורץ, שיש ועוד מספר גדול של אבנים.

אבנים איכותית מכל רחבי העולם יכולות לעזור לנו להפוך את הבית שלנו לייחודי ככל האפשר. ייבואני אבנים מביאים לישראל אבנים שונות ממדינות דוגמת איטליה, סין, יוון, ספרד ועוד. אבנים אלו אינן נועדו רק רק לחיפויי קירות. ניתן להשתמש באבנים שמביאים ארצה יבואני אבנים כדי לרצף את הבית ולעתים גם את החצר. אם אינכם יודעים אילו אבנים הן המתאימות לכם ביותר כדי שתתייעצו עם יבואני אבנים כדי שתוכלו לקבל את הבחירה הנבונה והמושכלת ביותר ולהנות מהריצוף בבית ומחיפויי הקירות לאורך שנים רבות ככל האפשר.

יבואני אבנים מביאים ארצה אבנים באיכויות שונות ובמחירים שונים. בדרך כלל ככל שאבנים הן איכותיות יותר כך הן יהיו יקרות יותר. כמובן שניתן לבחור אבנים המתאימות לכל כיס ובסופו של דבר להנות מבית מעוצב ומושקע. כדאי לבחור אבנים לא רק לפי העמידות שלהן, לפי המחיר שלהן ולפי המראה החיצוני שלהן אלא לבחור אותן גם לפי מידת הקושי שלהן. אבנים דוגמת אבן קיסר הן חזקות מאוד והן קשיחות כך שקשה לשבור אותן אך ישנן אבנים שהינן שבירות יותר.  

יבואני אבנים לרוב מציעים ללקוחות מחירים שונים עבור כל אבן ואבן. כמובן שהמחיר תלוי בין היתר באיכות שלה כפי שנאמר לעיל, בעמידות שלה וביופי שלה. המחיר משתנה גם בהתאם לארץ מוצאה של האבן. יכולים להיות הבדלים במחירים גם בין יבואנים שונים של אבנים ולכן כדאי להשוות מחירים בין יבואנים לפני קניית אבנים.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017