ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

  

אביזרי אמבטיה

 

 ישנם המון אביזרי אמבטיה שכאשר נוסיף אותם לחדר האמבטיה שלנו, הם יגרמו לה להיראות אחרת, לא משנה איך עיצבנו אותה ובאיזה צורה נראה הבסיס, האמבטיה או המקלחון, הכיור וכד'. כאשר נוסיף אביזרי אמבטיה הם ייתנו מראה אחר למראה הכולל. אביזרי אמבטיה יכולים להיות הכלים בהם נשתמש כדי לשים את המברשות שיניים שלנו, או את הסבון, את השמפו שלנו או כל דבר אחר בו אנו משתמשים באמבטיה. אביזרי אמבטיה יכולים להוסיף רבות לעיצוב ועם זאת לגרוע, אנו נצטרך להתאים אותה בצורה מסוימת לכל השאר, כדי שיהפכו את חדר האמבטיה שלנו לחדר שנעים להיכנס אליו ולנקות את עצמנו מהיום בתוכו. 

בחדר אמבטיה חשובה מאוד התאורה, היות והם חדרים יותר קטנים משאר הבית בדרך כלל, התאורה אמורה להיות פחות חזקה, למרות שניתן לחלק את התאורה לתאורה כוללת, ותאורה שנמצאת מעל המראה בה אנו מסתכלים כל בוקר וחשוב שנראה בה את הכל. אביזרי אמבטיה כוללים גם את התאורה, הם כוללים את כל מה שלא קשור למה שחייב להיות, אחרת זה לא ייקרא חדר אמבטיה. ישנם חנויות מיוחדות המוכרות אך ורק אביזרי אמבטיה בשלל צבעים, סוגים ומחומרים שונים, ישנם כאלה שאינם רוצים לרכוש אביזרי אמבטיה שבירים היות וישנם ילדים קטנים בבית שנוגעים בכל דבר. ישנם כאלה שאוהבים מראה עתיק באמבטיה שלהם ולכן קונים אביזרי אמבטיה ממתכות שונות, למרות שיש לזכור שהחומר אמור להתאים לחדר בו יש הרבה מים, בתנועה כל הזמן. 

כל אביזרי האמבטיה, גם אלו הבסיסיים, בעצם הכלים הסניטריים אמורים להתאים בדרך זו או אחרת אחד לשנייה, מן רצף של דמיון אך עם זאת שוני קל. אנו רוצים להרגיש נוח בחדר האמבטיה, ושכל אביזרי אמבטיה הקיימים בו ישמשו אותנו לטובה. ישנם חידושים רבים בתחום אביזרי אמבטיה, הרבה טכנולוגיה הרבה אביזרים חשמליים, שיכולים להקל עלינו במקלחת. ישנם המון חידושים שימושיים, ששווה להשקיע בהם. אביזרי אמבטיה שישמשו אותנו רבות גם לטווח הארוך. אביזרי אמבטיה יכולים להיות וילונות מחזיקי נייר טואלט, מהפשוט אל המורכב יותר ולהפך, הרבה תוספות קיימות לאמבטיה. 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017