ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אריחי ריצוף

אריחי ריצוף עוזרים לקבוע במידה רבה איזו אוירה תהיה בתוך הבית ואיזה מסר יעביר הבית למבקרים בו: האם האויר תהיה קודרת, האם הבית ישדר ביתיות, האם הבית ישדר מראה קלאסי ואלגנטי  או שמא הבית ישדר צעקנות וטעם גרוע. לא רק אריחי ריצוף קובעים את האוירה בבית אלא גם צבע הקירות, הריהוט הנבחר, צבע וסגנון הטפטים, סוגי האריחים שנבחרו לחיפויי קירות, משטחי העבודה שבמטבח, באמבטיה ובדלפקים שונים, סוג החלונות והדלתות וכן הלאה. למעשה, כל חלק וחלק בבית עוזר ליצור אוירה מסוימת. כאשר כל האלמנטים האלו, כולל אריחי ריצוף, משתלבים יחד היטב אז נוצרת הרמוניה והבית נהפך למקום אשר נעים להיות בו. כאשר אלמנטים אלו אינם מתיישבים יחד אז הבית נהפך למקום אשר מעיד על בחירות עיצוביות גרועות ועל טעם רע של בעלי הבית.

 

אריחי ריצוף יש לבחור על פי כמה פרמטרים. ראשית, יש להתאים אריחי ריצוף מבחינת הצבע שלהם, המרקם שלהם והסגנון העיצובי הכולל שלהם אל כל האלמנטים האחרים העיצוביים בבית שהוזכרו לעיל. כמו כן, יש לבחור אריחי ריצוף אשר יתאימו לחחל המדובר בבית. למשל, לחדר שינה קטן מומלץ לבחור אריחי ריצוף בצבעים בהירים על מנת שהחדר ייראה גדול יותר. כאשר בוחרים אריחי ריצוף כהים מאוד לחדר קטן אז ישנה הרגשה שהחדר קטן פי כמה, דבר שכאמור, לא מומלץ לעשות. כמו כן, יש לברר במספר חברות מתחרות את מחירם של אריחי ריצוף וזאת על מנת שתוכלו לעשות את הקנייה המשלמת ביותר מבחינה כלכלית. שיפוץ בית או בניית בית לרוב כוללת הוצאות כלכליות ניכרות וחסכון בקנייה של אריחי ריצוף בהחלט יכולה לעזור.

 

אריחי ריצוף ניתן להשיג בחנויות נבחרות בכל צבע, בכל מרקם וכמעט מכל סוג חומר. לכך לא כדאי להתפשר על משהו שאתם לא אוהבים בבואכם לקנות אריחי ריצוף.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017