ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

ריצופי חוץ

ריצופי חוץ עוזרים לקשט במידה ניכרת כל גן או כל גינה. ניתן להתאים ריצופי חוץ מתאימים לכל גודל של גינה ולכל עיצוב של גינה. כאשר בוחרים סוג רצפות אשר מתאים במידה רבה לשמש עבור ריצופי חוץ ניתן בקלות לשדרג את מראה הגן ולהפוך אותו למעוצב פי כמה ולמקום אשר נעים יותר לשהות בו. באופן טבעי ריצופי חוץ שונים בדרכים רבות מריצופי פנים משום שהם לא משמשים לאותה מטרה ומשום שהם באים להעניק נגיעה עיצובית מסוג שונה לחלוטין. לרוב, ריצופי חוץ יהיו עמידים פי כמה מריצופי פנים משום שהם צריכים להחזיק מעמד לאורך שנים גם לאחר חשיפה לפגעי מזג האויר. או במילים אחרות: ריצופי חוץ צריכים לשמור על יופיים מבלי להנזק או להפגע גם לאחר שנים על גבי שנים של חשיפה לשמש יוקדת, לרוח, לקור, לסופות, לברד ולפגעי מזג אויר נוספים.

 

ריצופי חוץ אינם צריכים להיות אלגנטיים כמו ריצופי פנים ואינם צריכים להיות מעודנים כמוהם. לרוב, אנשים רבים מנסים להעניק לביתם מראה מעודן מאוד, קלאסי ואלגנטי. פעמים קרובות בגינה רוצים להשיג דווקא מראה הפוך או שונה מזה: מראה מחוספס יותר, מראה כפרי ומראה שמשתלב היטב עם נוף וגינה. ניתן לבחור סוג מסוים של ריצופי חוץ שהינו עדין ומעודן יותר. סוג זה לרוב יתאים להיות מתחת לגגון או לגג פרגולה ויש לשמור עליו כשם ששומרים על ריצופי פנים. ישנו כמובן סוג שונה לגמרי של ריצופי חוף שהינו מחוספס יותר ואין צורך לנקות אותו – אלא לטאטא אותו מלכלוכים שונים.

 

ריצופי חוץ ניתן להשיג במגוון דגמים שונים, במגוון רחב של צבעים ובמגוון רחב של מחירים אשר מתאימים לכל כיס. כדאי לעשות סקר שוק בין חברות שונות ולעשות השוואת מחירים מקיפה לפני שבוחרים באיזה מקום כדאי לקנות ריצופי חוץ.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017