ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

ריצופי פנים

ריצופי פנים עוזרים להעניק לכל בית או לכל דירה את הסגנון הייחודי להם. בחירה בוילון מסוים, ברהיטים מסוג כזה או אחר, בחירה בצבע הקירות או בצבע הטפטים, בחירה באריחים ובחירה בעיצוב של ריצופי פנים לא רק מעצבים את הבית אלא משקפים במידה ניכרת את טעמם של בעלי הבית או בעלי הדירה. על פי טעמם של אלו ניתן בקלות לדעת מה הם העדפותיהם, מהו מצבם הכלכלי ואף ניתן לנחש מהו אופיים – רק על פי העיצוב החיצוני של הבית. עיצוב הבית ובחירה בעיצוב היפה ביותר של ריצופי פנים מהווים למעשה פעמים רבות את כרטיס הביקור של כל אחד. כאשר נכנסים אל תוך בית של אדם שאנו לא מכירים דבר ראשון שמים לב לעיצוב, לריצוף, לקירות, למידת הניקיון והטיפוח של הבית וכן הלאה. לכן, כאשר קונים בית או משפצים בית אין לקחת אף החלטה עיצובית כדבר של מה בכך, נהפוך הוא. כדאי להשקיע בעיצוב של כל אלמנט ואלמנט בתוך הבית – מה שכולל גם השקעת מחשבה בסוג ריצופי פנים.

ריצופי פנים צריכים להשתלב במראה החיצוני שלהם עם שאר האלמנטים שבבית. זאת אומרת, ריצופי פנים צריכים להתאים מבחינת הצבע שלהם, המרקם שלהם והסגנון הכללי שלהם עם קירות הבית, עם חיפויי הקירות, עם הרהיטים, עם החלונות, הדלתות והרשימה עודנה ארוכה. מלבד השקעת מחשבה במראם החיצוני של ריצופי פנים כדאי להקדיש מחשבה גם לסוגיות נוספות לפני שבוחרים את סוג הריצוף.

ריצופי פנים צריכים להיות עמידים מאוד לאורך שנים על מנת שיחזיקו מעמד זמן רב מבלי שיופיים יתעמעם ומבלי שייהרסו. מעבר לכך, כדאי לבחור ריצופי פנים מאיכות גבוהה על מנת לא לגרום לליקויי בנייה שונים בבית. גם מחיר הוא שיקול חשוב כאשר רוצים לבחור את סוג הרצפות עבור ריצופי פנים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017