ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

ריצוף

ריצוף מעניק במידה רבה מאוד לכל בית או לכל דירה את האופי הייחודי להם. לא רק ריצוף מעניק אופי לבית אלא כל אלמנט עיצובי אחר: וילונות, תריסים, רהיטים, שטיחים, משטחי העבודה בחדר האמבטיה ובמטבח, צבע הקירות או דוגמת הטפטים וכן הלאה. כאשר רוצים לעצב מחדש את הבית או לשפץ אותו יש לדאוג כי כל האלמנטים השונים ישתלבו יחד הן מבחינת המרקם, הן מבחינת הסגנון העיצובי – מודרני או קלאסי יותר, הן מבחינת החומרים והן מבחינת הצבע.

ריצוף יש לבחור גם על פי מחירו. ישנם סוגי ריצוף רבים שמוצעים בכל חנות לעיצוב הבית ובמקומות רבים נוספים ולכן ניתן להנות ממגוון רחב מאוד של סוגי ריצוף שונים המתאימים לכל כיס. אם יש ריצוף מאוד יקר לרוב לא כדאי לרצף איתו משטחים רחבים.. כאשר בוחרים ריצוף כדאי לברר לא רק מהו מחירו אלא גם מהו עמידותו, מהו מידת הקושי שלו וכדומה. ריצוף עשוי קרמיקה, למשל, הוא יפה מאוד מבחינת מראהו החיצוני והוא משתלב היטב עם סגנונות עיצוב מסוגים שנוים. עם זאת, קרמיקה אינה עמידה כל כך והיא נשברת בקלות אם נופל עליה משהו כבד. לכן, כאשר רוצים לבחור את הריצוף המתאים ביותר לבית או למשרד יש לקחת רכיבים רבים בחשבון מלבד מחיר הריצוף ומלבד המראה החיצוני של ריצוף.

ריצוף הוא חלק בלתי נפרד מכל בית. עם זאת, ישנם בתים בהם במקום רצפה קלאסית מותקנים לוחות עץ אשר ידועים גם בשם פרקט. פרקט משמש כסוג של ריצוף. החסרון של ריצוף רגיל הוא שבחורף הוא מתקרר ולא נעים לדרוך עליו ברגליים יחפות. לעומתו, רצפת פרקט אינה מתקררת בחורף ולכן נעים לדרוך עליה בכל ימות השנה. עם זאת, ההחלטה אם לבחור בריצוף רגיל או בפרקט היא בעיקר החלטה שמבוססת על מחיר ועל עיצוב של כל סוג ריצוף.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017