ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מקלחונים איכותיים לרחצה איכותית

מקלחונים איכותיים ונוחים הם מרכיב משמעותי מאוד בחדר הרחצה שלנו, מקלחונים עשויי להשפיע באופן משמעותי מאוד על איכות המן שנבלה מתחת לדוש הרחצה. זמן הרחצה שלנו הוא זמן האיכות היחיד שלנו במהלך היום בו אנו דואגים לעצמנו ולגוף שלנו, במידה וזמן הרחצה שלנו ייפגע ולא יהיה איכותי ונעים, איכות החיים שלנו כולה עשויה להיפגע כתוצאה מכך. מקלחונים איכותיים הם אותם מקלחונים שיאפשרו לנו רחצה נעימה ונוחה, מקלחונים עשויים להשפיע באופן ניכר על איכות זמן הרחצה שלנו. מקלחונים משמשים לרוב לתחימת אזור הרחצה במקלחת. בבתים רבים ישנן אמבטיות אשר ברוב המקרים לא דורשות מקלחונים, אולם בבתים בהם אין כלל אמבטיות אנו עשויים להידרש להוסיף מקלחונים מטרת המקלחונים היא בעצם להגן על הסביבה שמסביב למתקן הרחצה כדי שלא תירטב.


מקלחונים עשויים להיות מיוצרים בגדלים שונים ומחומרים שונים, חשוב מאוד בעת תכנון המקלחת והתשתית למקלחונים לבדוק את הגדלים הקיימים כיום בשוק שכן אנו לא רוצים לרכוש מקלחונים שיהיו גדולים מידי או קטנים מידי עבור המרחב שהכנו עבורם. קניית מקלחונים צריכה להיות כזו שתאפשר לנו ליצור מרחב רחצה גדול מספיק ונוח ובנוסף לכך לא תגזול מרחב רב מידי משאר חלקי המקלחת. החלל במקלחות רבות הוא משאב מוגבל ולכן אנו רוצים שאותם מקלחונים ישאירו לנו מקום גם לביצוע פעולות נוספות בנוסף לרחצה, כגון צחצוח שיניים, סירוק השיער, גילוח או איפור. אנו צריכים מקום בחדרי רחצה גם עבור הכיור והמראה ועבור ארונות האמבטיה. מקלחונים צריכים להיות בגודל כזה שיאפשר לנו לבצע באופן מוצלח את שאר הפעולות.


מקלחונים הן בעצם דלתות הנעות על גלגלים. מקלחונים מותקנים על מסילות ובעזרת גלגלים קטנים מתאפשרת להם תנועה הפותחת וסוגרת את פתח הכניסה לאזור הרחצה. מקלחונים חייבים לייצר חציצה בין האזור הרטוב שהוא אזור הרחצה לבין האזור היבש שהוא בשאר חלקי חדר האמבטיה. מקלחונים שלא יצליחו לעשות את ההפרדה הזאת באופן מוצלח לא יהיו מקלחונים שאנו נרצה לרכוש או להשתמש בהם, שכן מקלחונים כאלו לא יחסמו את המים הניתזים בזמן המקלחת וייגרמו לרטיבות רבה גם בחלקי המקלחת שאמורים היו להיות יבשים. חלקי המקלחת היבשים עשויים להכיל גם מוצרי חשמל ולכן חשיפתם למים עשויה להיות מסוכנת מאוד. מקלחונים איכותיים צריכים לאפשר חציצה מוחלטת בין אזור הרחצה אל האזור שמחוצה לו. 

מקלחונים הם מרכיב חשוב בחדרי רחצה בהם אין אמבטיות, ישנם מקלחונים מסוגים שונים, צבעים שונים ואף חומרים שונים המיוצרים כיום בשוק הרחב. כדי להתאים עבורנו את אותם מקלחונים מתאימים עלינו להכין את השטח כהלכה ולבחון את איכות המוצר באופן קפדני.
 
מקלחון מעוצב

מקלחונים פינתיים

כשאנו רוכשים דירה או בית מיד שנייה, עלינו לקבל הרבה החלטות לגבי השיפוץ או השינוי במקום המגורים החדש שלנו. יש כאלה שמיד יחליפו את המטבח, את הריצוף וכמובן ישפצו או יחליפו את חדר האמבט במקלחון מעוצב יותר, במיוחד אם חדר האמבט הוא אינו גדול. כשמדובר במקלחונים, הרבה מעדיפים מקלחונים פינתיים בגלל שהם חוסכים לנו הרבה מקום בחדר האמבט. האמבטיות היום הם הרב יותר יקרות, גם תופסות מקום וגם יש בזבוז ניכר של מים. היום המים הם מצרך כה יקר וכולנו כבר עברנו למשמעת מים כך שכמעט לא ניתן לראות היום אמבטיות בבתים ובדירות, כי אם מקלחונים פינתיים שהם הרבה יותר יעילים.

מה היתרונות במקלחון פינתי?

יש הרבה אנשים שמתלבטים בין מקלחונים פינתיים לבין מקלחונים קמורים. למקלחונים הפינתיים יש מגוון של יתרונות, הם כאמור חוסכים לנו במקום, הם קלים לניקוי הם מרווחים ואסתטיים למראה.  המקלחון הקמור הוא עגול יותר הוא יוקרתי ומחירו סביר. כידוע, מקלחונים הם חלק חשוב או יותר נכון, הכי חשוב בחדר האמבט שלנו ועל מנת שחדר האמבט יהיה מעוצב, יש להשקיע באביזרים שאנו שמים בחדר זה. האביזרים הם כמובן ארונות האמבט, ברזים, מתלים למגבות, סבוניות ועוד. יש לשים לב, לגבי האביזרים שאטנו בוחרים לחדר האמבט, הם חייבים להיות מחומרים איכותיים שלא יהיו עשויים ממתכת זולה ויחלידו. חשוב לתאם בין כל הצבעים של האביזרים, ארונות האמבט והאריחים על מנת שתהיה הרמוניה ונקבל מראה מעוצב בטוב טעם של חדר האמבט.

רוב המקלחות בארץ הם מקלחונים פינתיים

המקלחונים הכי פופולריים בארץ אלה הם מקלחונים פינתיים המקלחונים ממוקמים בפינת החדר ואינם תופסים מקום,  דלתות המקלחונים הפינתיים הן דלתות  הזזה כך שקל לפתוח ולסגור אותם וגם הפתיחה של דלתות אלה , חוסכת בהרבה מקום המיוחד כאשר מדובר על חדר אמבט קטן. היום הרבה אנשים כבר וויתרו על אמבטיות גדולות והם מעדיפים להתקין מקלחונים בגלל החיסכון במים וגם היום יש מקלחונים מפנקים במיוחד ומשוכללים יותר כמו למשל מקלחון עיסוי שגם מעניק עיסוי ממריץ  ובריא לגוף, כיום, המקלחונים הם מהודרים וניתן למצוא אותם בכל בית.

 

 

 

 
 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017