ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


אמבטיות איכותיות

אמבטיות איכותיות עשויות להיות עבור רבים אחת החוויות הנעימות בחיי השגרה השוחקים, אמנם משבר המים בישראל, הוא בעיה שעשויה לשכנע רבים שלא לקחת אמבטיות רבות, אולם קשה להחליף את החוויה של אמבטיות חמות ונעימות בסוף יום עבודה מפרך. פיתרון איכותי לעשיית אמבטיות גם בעת משבר מים קשה כפי שפוקד אותנו עכשיו, עשוי להיות בדמות לקיחת אמבטיות רק פעמים ספורות בשבוע או בחודש, יתר על כן אנו יכולים להתרחץ באותן אמבטיות מבלי למלא אותן עד לקצה וכך לחסוך בליטרים רבים של מים, ליטרים אשר עשויים להיות משמעותיים מאוד עבור משר המים.
 
אמבטיות איכותיות הן מרכיב שעשוי להיות חשוב עבור איכות החיים שלנו. אמבטיות בסופו של יום עבודה עשויות לשחרר ולהרפות את הגוף ולתת לא את האפשרות לנוח ולצבור כוחות להמשך השבוע המפרך. רבים מוצאים תירוצים רבים שלא לעשות אמבטיות , תירוצים שלא קשורים לדאגה למשבר המים. עבור רבים אמבטיות הם פשוט בזבוז זמן יקר שאין להם. אמנם אמבטיות עשויות לקחת זמן רב יותר מרחצה רגילה, אולם עבור אל האוהבים את הרחצה באותן אמבטיות , זוהי פעולה עם רווח כפול, שכן אמבטיות הן גם זמן מנוחה והתרגעות בנוסף לכך שהן מבצעות בנאמנות את תפקיד ניקיון הגוף עליו הן מופקדות. אמבטיות עשויות עבור רבים להיות יותר מרק זמן מרוגע ופעולה עבור ההיגיינה האישית, עבור רבים אמבטיות חמות ונעימות הן חוויה שעשויה להטעין מצברים להמשך השבוע או היום.
 
אמבטיות לא קיימות בכל בית מגורים, בבתים פרטיים אנו נוטים לראות במקרים רבים אמבטיות, כך גם בבתי דירות מרווחים יחסית, אולם בבתי דירות רבים ניתן לראות חדרי אמבטיה ללא אמבטיה . במקרים כאלה נמנעת מדיירי הבית האפשרות לרחוץ באמבטיות. עבור אנשים אלה אמבטיות הן רק חלום רחוק שהם יכולים לחלום ולפנטז עליו. במקרים רבים בוחרים אותם אנשים לשפץ את חדרי האמבטיה שלהם ולבנות אמבטיה במרחב הקיים. הוספת אמבטיות עשויה להיות מהלך יקר ומסובך. במקרים רבים הוספת אמבטיות עשויה להיות יקרה מאוד ומסובכת מבחינת עיצוב חדרי האמבטיה. עלינו לזכור שבאותם דירות קטנו יחסית גם חדר האמבטיה הוא קטן יחסית, לכן הוספת אמבטיות לדירות מסוג זה היא משימה הדורשת במקרים רבים בירת קירות או תכנון מחדש של מרחב חדר האמבטיה כולו. אמבטיות עשויות להיות שוות את המאמץ אך עלינו לשקול את העלויות הכרוכות בכך.
 
אמבטיות איכותיות עשויות להיות חלק מהותי מאוד מאיכות חיים בריאה וטובה, רחצה באותן אמבטיות באופן יומיומי היא פריווילגיה בעייתית בימים אלו של מחסור במים ובזמן, אולם עלינו לנסות למצוא זמנים בהם אנו יכולים להגניב רחצה מרווחת באמבטיה. 
 
טיפים לרכישת אמבטיות

רכישת אמבטיות היא אחת מן הפעולות המורכבות לביצוע בבתים. האמבטיות כיום אינן דומות לאלו של העבר, והן נעשו לאחד מן הרכיבים המשוכללים ביותר בבית. ניתן לרכוש אמבטיות קטנות ואמבטיות גדולות, אמבטיות אליפטיות ואמבטיות עגולות לחלוטין, אמבטיות ריבועיות ואמבטיות מלבניות – אין גבול לבחירה שלכם. יחד עם זאת ישנם מספר צעדים אחראיים שחשוב לבצע בטרם תרכשו את האמבטיה:

שתפו את האינסטלטור שלכם בהליך הבחירה

הציגו לו מספר תמונות ומפרטים טכניים של האמבטיות שחשבתם לרכוש. מעיון במפרט הוא יידע מה נדרש מהצנרת הביתית שלכם והוא יוכל להנחות אתכם אם תוכלו לרכוש את האמבטיה או לא. שיתוף האינסטלטור בבחירת האמבטיה מהווה את הצעד הבסיסי ביותר לפני הרכישה על מנת למנוע מכם לקנות חתול בשק: אמבטיה יפה ומעוצבת אשר לא מתאימה לארכיטקטורת הצנרת שלכם.

התייעצו עם מעצבי פנים

מעצבי פנים יוכלו לסייע לכם גם בתוך חנות האמבטיות. הציגו להם תמונות של חלל חדר האמבטיה שלכם, הכוללות מראות חיצוניים של ברזים, מראות, ארונות ושאר רכיבים דוממים בולטים. על סמך הנעשה בחדר הם יוכלו לסייע לכם לאתר אמבטיה מעוצבת אשר מתאימה לנוף הפנימי בחדר הרחצה שלכם.

פנקו את עצמכם בגאג'טים החדשים לאמבטיות

כפי שציינו בתחילת המאמר, אמבטיון האמבטיה אינו עוד גיגית אליפטית ותו לא. בדגמים החדשים ניתן למצוא לדים של תאורה פנימית הניתנים לפתיחה וסגירה באמצעות מפסק מאובטח, ושלל אטרקציות שטרם ראיתם. ניתן לגשת לחנויות המובילות למכירת אמבטיות ולהתרשם מהחידושים של העת האחרונה בתחום.

בחרו באמבטיות המצופות במיטב חומרי ההברקה

רמת הגימור והציפוי של האמבטיות החדשות היא מעל לכל פרופורציה בהשוואה לעבר. ניתן למצוא היום אמבטיות כה מבריקות שניתן לראות את עצמכם שעה שתביטו לעברן. חשוב לבחור בציפוי אשר נשא חן בעיניכם. סוגי הציפויים הנפוצים בתעשייה: אקריל או אימייל.

עטרו את סביבתה הקרובה של האמבטיה

חשוב לבחור אריחים משיש או חרסינה, וכן מחיצות אמבטיה להתקנה בחלקן החיצוני להעצמת הפרטיות בשעת הרחצה, ולמניעת זליגת מים ברחבי חדר האמבטיה. עיטורים אלו חשובים הן מטעמי עיצוב ואסתטיקה והן מטעמים פונקציונליים.

למידע נוסף על רכישת אמבטיות צרו קשר עם חברת שיווק אמבטיות ומוצרים נלווים!

 

 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017