ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

ברזים חדשים - גם מטעמי חסכון
 
אם חשבתם שרכישת ברזים חדשים לבית, הן למטבח והן למקלחת, היא רק בגדר פינוק - במטרה לשדרג את הבית מבחינה ויזואלית (עיצובית) אז צדקתם אבל רק חלקית. ברזים חדשים מעוצבים יכולים להעניק למטבחים ולחדרי רחצה מראה חדש / חדשני שונה לגמרי, אסתטי, מעניין ונעים למראה, אולם יש עוד יתרונות ברכישת ברזים חדשים לבית.
 
ברזים חדשים שהם גם מעוצבים אבל גם מתוכננים באופן כזה שיפעילו יותר לחץ בעת זרימת המים - יכולים לסייע לכם לחסוך במים, במהלך השימוש הביתי השוטף, על בסיס יומי. אנשים לא מבינים את הקשר בין מערכת הברזים לכמות המים שמתבזבזת ובעיקר בשנה האחרונה, עם העלייה המשמעותית של מחירי המים בארץ, כל אחד ואחד חייב לעשות "בדק בית" ולראות איך הוא יכול לחסוך בהוצאות וכן להשתתףבמאמץ הלאומי לחיסכון במים. לא רק שהתקנת ברזים חדשים וחדישים בבית יעניקו מראה חדש / משודרג אלא הם גם יספקו לכם מים נקיים יותר (מאחר ובברזים ישנים יש הצטברות של חלודה) וכן אתם תהנו משימוש יעיל וחסכוני יותר במים בו זמנית.
 
כאשר רוכשים ברזים חדשים כיום, בעיקר עבור משפחות עם ילדים: מומלץ לבחור ברזים פשוטים להפעלה (דוגמת ידית הרמה אחת פשוטה או ידיות לחיצה וכו'). ככל שמתקינים בבית ברזים קלים יותר לתפעול כך יש הסתברות נמוכה יותר שהילדים לא יצליחו לסובב את הידית עד הסוף (כי אין להם כוח ו/או כי הברזים חלודים) וכך תמנעו טפטוף של המים גם בטעות.
 
למידע מקיף על סגנונות חדשים של ברזים, יצרנים, יבואנים ורשתות שיווק של ברזים סמוך למקום מגוריכם, הנכם מוזמנים להעזר באינטרנט באמצעות הקשת מילות החיפוש: "ברזים חסכונים", "ברזים מעוצבים" או "יצרני ברזים". אפשר לראות בהוצאה זו כהוצאה משתלמת ואף הוצאה מוכרת לטווח הארוך.
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017