ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 ריצוף

עיצוב הבית שלנו קשור באופן ישיר לסוג הריצוף אשר נמצא בחדרים. מרצפות הבית אומנם אינן תופסות את תשומת הלב שלנו במהלך היום, ובכל זאת, הן חלק משדה הראיה שלנו. לכל מקום אשר אנו נכנסים, בין אם משרד חדש, בית של חברים או בני משפחה, בניין רב קומות ועוד – הריצוף הוא חלק מהותי מהאווירה ועיצוב הפנים. אז איך משתלבים מוצרי ריצוף בעיצוב הבית? הנה לכם כמה נקודות מבט אשר יגלו בפניכם דברים חדשים שטרם ידעתם על ריצוף.

ריצוף פנים הנו ריצוף אשר נמצא בתוך החלל הביתי. ריצוף פנים כולל את כל חדרי הבית, החל מחדר מדרגות, ריצוף הסלון, ריצוף המטבח, ריצוף לחדר האמבט, ריצוף לחדרי הילדים, ועוד. כל חומר ריצוף אשר תבחרו לחדרי הבית מביא איתו תכונות ומאפיינים שונים. לדוגמא, ישנם חומרי ריצוף בוהקים אשר הופכים למבריקים בחדרים עם תאורה חזקה. במקרה כזה, כל לכלוך, ואף הקטן, אשר נמצא על הרצפה נחשף לעיני כל. ישנם חומרי ריצוף אשר נשרטים בקלות, וכאלו אשר דורשים  ניקוי יסודי, וניקוי פוליש פעם בשנה או יותר. לכל ריצוף תכונות משלו, ואלו עלולות להקרין על החדר וצורתו הכללית.

ומה עוד? ריצוף פנים משפיע גם על פאן העיצוב. העיצוב הבית כולל בתוכו שפע של צבעים וסגנונות, רהיטים מרהיבים ועוד – ולכל אחד גוון משלו אשר משתלב עם המראה הכללי יחד עם כל חלקי העיצוב בבית. יש כאלו אשר אינם שמים לב ומקלים ראש בבחירת הריצוף – כי גם הוא צריך להשתלב בצורה כלשהי ולהתאים עצמו לצבעים השולטים בחדר. ריצוף, ממש כמו כל חלקי החדר או הבית בכללותו, הוא נספח נוסף לעיצוב – והוא חייב לעמוד בסגנון אותו הכתבתם מלכתחילה בחדר או בבית.

לסיכום, למרות שעל הרצפה רק דורכים, כדאי לשים לב על מה דורכים. ריצוף פנים עלול להשפיע לטובה או לרעה על העיצוב הכללי של הבית. אם אתם לקראת שיפוצים בבית, כדאי שתשימו לב לריצוף החדש אשר אתם מתקינים בבית והאם הוא יוכל להשתלב בעיצוב הכללי. שיהיה בהצלחה!

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017