ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קונים ריצוף חדש? הנה לכם כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לדעת:

ריצוף – כל החומרים

בשוק הריצוף הישראלי תוכלו למצוא שפע של חומרים בצבעים שונים אשר ישתלבו נהדר בסביבה הביתית שלכם. מבין רשימת חומרי הגלם הארוכה בה נעזרים יצרני ריצוף בישראל, תוכלו למצוא ריצוף קרמיקה, ריצוף פורלמן, ריצוף גרניט, ועוד. לפני שאתם קונים, כדאי שתהיו מודעים לכל הסוגים והמינים של חומרי ריצוף. איסוף מידע כולל אודות סוגי ריצוף אלו ואחרים יוכלו לפרוש בפניכם את היתרונות והחסרונות של כל חומר, לדוגמא: ריצוף מבריק מדי, ריצוף אשר דורש ניקיו תמידי, ריצוף הרגיש לסריטות וכו'. רק לאחר שאתם מבינים את טיבו של כל חומר, תשכילו לבחור את הריצוף המתאים ביותר.

ריצוף – שמרו על קו עיצוב

ריצוף הבית הולך יד ביד עם אווירת עיצוב הבית באופן כללי. עליכם לשים לב כי גוון הריצוף אכן משתלב עם הצבעים אשר שולטים בסלון, במטבח ובחדרים. עיצוב הבית אינו כולל רק אילו רהיטים תבחרו, אלא גם איזה ריצוף יהיה בכל חדר בו יונחו הרהיטים. הקדישו מעט תשומת לב לבחון סוגיה זו.

ריצוף – בדקו גם את הסביבה

אם אתם משפצים את הבית ומשדרגים את הריצוף – למה שלא תבדקו גם מה קורה מתחת לריצוף, את מערכת הביוב וצנרות? שיפוצים בבית הם בלאגן גדול, ואת זה כולנו יודעים. מעט אנשים מוצאים את הזמן לבחון גם את הצנרת בתקופת השיפוצים, אך יכול להיות שתחסכו מעצמכם עוגמת נפש רבה אם תבדקו אותה דווקא בתקופה זו. רצפות החדרים שלכם ודאי מגולות, וזוהי הזדמנות להזמין אנשי מקצוע לביתכם אשר יעיפו מבט ויגידו לכם האם הכל תקין.

ריצוף – עמדו בתקציב!

ממש כמו בכל קניה מושכלת, גם קניית ריצוף תלויה בתקציב כלשהו. אם קבעתם לעצמכם תקציב אותו תקדישו לקניית ריצוף חדש לבית – אל תחרגו ממנו! קניית ריצוף מלווה ברוב המקרים בעוד קניות רבות ואחרות, לדוגמא, קניות גדולות לקראת מעבר לדירה חדשה, או קניות רהיטים לבית לאחר שיפוצים, וכו'. במקרים אלו תצטרכו לקנות חוץ מריצוף חדש, עוד דברים נוספים – וריצוף לא צריך לבוא על חשבונם. 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017