ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 קרמיקה לריצוף הבית

קרמיקה משמשת אותנו בצורות רבות לבנייה של חלקים בבית המגורים ואף כלי אוכל, אולם עבור רבים מאיתנו המקום המרכזי בו אנו פוגשים קרמיקה הוא דווקא כאשר אנו מרצפים את בית המגורים שלנו. מרצפות קרמיקה הן במקרים רבים הבחירה הטבעית שלנו בעת עיצוב ובניית בית המגורים שלנו. אמנם, כיום ישנה מגמה של ריצוף פרקט, שעשוי מעץ, התקנת פרקט מעץ היא אפשרות שעשויה להיות משתלמת במקרים מסוימים, אך פרקט עץ הוא אינו תחליף במקרים רבים למרצפות קרמיקה. איכותה של קרמיקה יכולה להיות מגוונת, אנו עשויים למצוא קרמיקה במחירים זולים יחסית, אולם מנגד אנו עשויים למצוא גם קרמיקה במחירים יקרים הרבה יותר. קרמיקה איכותית היא קרמיקה שמיוצרת לרוב מדינות בעלות יוקרה רבה, כגון איטליה, מנגד, קרמיקה המיוצרת במדינות מפותחות פחות, עשויה להיות במקרים רבים זולה הרבה יותר. מובן שמעבר למרכיב האסתטי, קרמיקה איכותית היא קרמיקה שתחזיק לאורך זמן רב יותר ותהיה נעימה יותר למגע.

שימוש בקרמיקה לריצוף בית המגורים שלנו נובע מתכונותיה הייחודיות של קרמיקה, אנו עשויים למצוא בחומר הזה מרכיבים רבים שהופכים אותו לאידיאלי עבור ריצוף. ראשית  מדובר בחומר חזק יחסית שאינו נוטה להישבר, מאפיין זה חשוב מאוד עבור מרצפות בית מגורים, שכן מרצפות הבית עומדות באופן תדיר יחסית במבחנים של עמידות. מרצפות קרמיקה עשויות אמנם להישבר במקרים קיצוניים, אך לרוב ניתן להפיל דברים על מרצפות קרמיקה ולגלות שהן לא ניזוקו כלל. יתרון נוסף של קרמיקה עבור ריצוף, הוא התחושה הנעימה הכרוכה בדריכה על מרצפות קרמיקה. כיוון שאנו דורכים לעיתים תכופות על מרצפות קרמיקה אנו נדרשים לנוחות ונעימות רבה יחסית בעת הדריכה עליהן. מרצפות קרמיקה מעניקות לנו את המגע הנוח והנעים יחסית.

קניית קרמיקה איכותית והתקנתה בבית המגורים שלנו הם שלבים מהותיים בעיצוב ובניית הבית, עלינו לבחון את ריצפת הקרמיקה העתידית של נו ממספר נקודות מבט. ראשית עלינו לבחון שאותה קרמיקה שאנו רוכשים היא קרמיקה איכותית שתחזיק לאורך זמן רב. מובן שככל שאותה קרמיקה שנקנה תהיה יוקרתית יותר כך גם תג המחיר שלה יעלה, אולם במקרים רבים ניתן למצוא קרמיקה ברמה סבירה יחסית במחירים סבירים.

מרצפות קרמיקה הן גם מרכיב מרכזי בעיצוב בית המגורים שלנו, קרמיקה איכותית צריכה להיות קרמיקה שמסייעת לאופן עיצוב בית המגורים שלנו. קרמיקה אסתטית עשויה לסייע באופן משמעותי לעיצוב בית המגורים שלנו, אולם עלינו לבחון בטרם בחירת צבע המרצפות, את שאר המרחב הביתי ולדעת להתאים בין מרצפות קרמיקה לבין שאר חלל בית המגורים שלנו. קרמיקה היא חומר המשמש באופן מוצלח עבור ריצוף הבית ולכן כדי לנו להשתמש בה במקרים רבים.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017