ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

כלים סניטריים
 
כלים סניטריים הם למעשה כל החפצים ופריטי הריהוט שנמצאים בחדרי האמבטיה או במטבח, או למעשה בכל מקום אשר אנו זקוקים לפריטים אשר מגלמים תפקיד של ניקיון, ניקז או לפעמים גם אחסון.
 
קבוצה ראשונה של כלים סניטריים הם האסלות. לאחרונה חל שימוש הולך וגובר של מיכלי הדחה סמויים. בעבר מיכלי ההדחה היו חשופים ואם הייתה תקלה במערכת הניאגרה היינו יכולים לפתוח בעצמנו את מכסה הניאגרה ולנסות לתקן, למרות שאנחנו לא אנשי מקצוע. כיום מיכלי הדחה סמויים נותנים פתרון אסתטי ויפה לקיום כלים סניטריים, כאשר האסלה עצמה לרוב מעוצבת, עשויה מחומרים איכותיים, תלויה בתוך הקיר בזמן שמיכל ההדחה טמון בתוך קיר גבס שנבנה במיוחד עבור המיכל. הבעיה אצל כלים סניטריים סמויים מתחילה כאשר, כאמור, ישנה בעיית נזילה או סתימה. במצב כזה תיקון התקלה מסובך יותר מכיוון שמיכל ההדחה, כאמור, שוכן בתוך הקיר. תקלות חמורות עלולות אף להוביל לשבירת הקיר והרכבתו מחדש, פעולה שגוזלת זמן וכסף. לכן, לצד המענה העיצובי שאנחנו מקבלים בצורת כלים סניטריים סמויים, ישנו הסיכון בטיפול בתקלות.
 
כלים סניטריים נוספים הם הכיורים. כיום יש אין ספור סגנונות ועיצובים של כיורים מרהיבים ביופיים, במגוון רחב מאוג של חומרים, צבעים, גוונים מרקמים וטקסטורות. גם כאן מומלץ למצוא את האיזון בין השאיפה להשיג כלים סניטריים יפים ומעוצבים ובין הצורך הבסיסי שיהיו עמידים וחזקים בפני מפגעים ותקלות.
 
גם ברזים נחשבים בקבוצה של כלים סניטריים. וגם הם מגיעים היום בשלל צורות, עיצובים וסגנונות. הברזים היעילים ביותר בתפקיד של כלים סניטריים נטו הם אלו אשר הם גמישים ושיוצא מהם צינור קצר שיכול להגיע לפינות בכיור ויכול להקל עלינו בניקיון ובשטיפת הכלים. לרוב ברזים אלו יהיו כלים סניטריים מעוצבים ועשויים מחומר איכותי אך גם יקרים יותר.
 
 
 
 
 
 
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017