ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   
שיש איכותי לחדר המטבח שלנו עשוי להיות מרכיב חשוב ומועיל לאופן ויכולת הבישול והעבודה במטבח. שי שבחדר המטבח משמש לרוב להנחתם של כלים או מוצרי חשמל במקום בו יהיו גבוהים יותר ונגישים יותר עבורנו. שיש הוא אבן מלוטשת ששימשה בעבר לפיסול חלק מהפסלים המפורסמים בעולם הפיסול. שיש משמש כיום עבור חדרי מטבח משום יתרונותיו הרבים על חומרים אחרים. שיש איכותי הוא שיש שיאפשר לנו פעילות נוחה ויעילה בחדרי מטבח שונים, אנו נוכל להיעזר בתכונותיו המיוחדות של שיש שכן שיש הוא אבן עמידה יחסית אל מול נזקים של חום או של מכות חזקות. בנוסף ישנו יתרון גדול לשימוש באבן שיש למטבח, שכן שיש איכותי הוא חומר שניתן לנקות אותו בקלות רבה מאוד. בזמן בישול או הכנת אוכל אנו לא צריכים להיזהר במעשינו שכן ניקוי שיש לאחר הבישול הוא משימה קלה ופשוטה יחסית.
שיש איכותי ומותקן כהלכה בחדרי מטבח הוא שיש שעשוי להיות גורם שישפר באופן משמעותי את מרחב הבישול שלנו במטבח. עלינו לדעת לבחור באותו שיש שיתאים עבורנו באופן אופטימאלי. במקרים רבים עלינו לבחור שיש בהתאם לגודל המטבח שלנו עלינו להתחשב במרחב חלל המטבח שלנו לדאוג שאותו שיש שאנו קונים אכן מתאים באופן אידיאלי עבור מרחב המטבח שלנו. שיש גדול מידי בחדר המטבח עשוי לפגוע באופן משמעותי מאוד בתחושת המרחב שלנו בחדר המטבח, שיש גדול מידי יהפוך את חדר המטבח שלנו לחדר שקשה לתפקד בו באופן מוצלח וקשה לנוע בו בנוחות.
שיש צריך מנגד להיות בגודל מספיק על מנת לאפשר לנו להניח עליו את כל החפצים שנחפץ. שיש איכותי הוא שישי שיאפשר לנו להניח עליו כל מה שנרצה. במידה ונרצה להניח עליו כלים חשמליים כגון תנור או מיקרוגל, עלינו לדעת שיש לנו מספיק מקום. יש לזכור שבמקרים רבים שיש הוא גם המקום בו שוכן הכיור ולכן אנו צריכים לבדוק מראש את מיקומו של השיש, שכן במקרה ויש לנו שיש באזור אליו לא ניתן לחבר ברז וצינור ביוב, זהו לא מקום אידיאלי עבור כיור.
 שי אם כן הוא מרכיב משמעותי מאוד בחדר המטבח שלנו, אולם למרות החשיבות של שיש עלינו לזכור שקנייתו והתקנתו צריכים להתחשב בגדול חדר המטבח שלנו ובאיכות ונוחות השימוש בו. שיש איכותי בחדר המטבח שלנו הוא שיש שיאפשר לנו ליצור מרחב עבודה ובישול נוחים ואיכותיים. שי שאיכותי לחדר המטבח צריך להיות לא גדול יותר מידי ולא קטן יתר על המידה. עלינו להגיע לגודל אידיאלי שיאפשר לנו השארת מרחב עבודה מינימאלי ובנוסף לכך ישרת את כל הצרכים שלנו מאותו שיש.  
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017