ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

ברזים פעמים רבות סובלים מחלודה או לכלוך אשר גם מקשים על פתיחתם הנוחה וגם יכולים לגרום לבעיות בריאות או מחלות. פעמים רבות לאחר מספר שנים של שימוש רצוף בברז מתגלה קושי בפתיחה שלו ואז צריך לנקות אותו בצורה רצינית על מנת לשפר את הגישה. ברזים אשר לא נפתחו הרבה זמן גם הם פעמים רבות סובלים מחלודה ולכן לפני תחילת שימוש בברז אשר לא היה פעיל תקופה ארוכה מומלץ לתת למים לזרום במשך זמן רב על מנת לתת לכל הלכלוך שהצטבר בצינור לצאת החוצה. ברזים יכולים להיות מלוכלכים מאוד אם לא השתמשו בהם תקופה ארוכה ואם יש לכם ברזים כאלה מומלץ אפילו שתחליפו אותם לגמרי לפני שתתחילו להשתמש בהם. הכוונה בעיקר לאותם ברזים הנמצאים במקומות נידחים בבית אשר לא מגיעים אליהם כל כך הרבה כמו ברזים הנמצאים במרפסת שירות למשל או ברזים הנמצאים בגינה. ברזים כאלה יכולים לצבור הרבה מאוד לכלוך וחלודה ולא מומלץ להשתמש בהם בעיקר לא לשתייה.

על מנת לאפשר לאנשים בבית לשתות מתוך ברזים מומלץ להתקין על ברזים בבית מסנן או מטהר מים אשר הופך את המים שיוצאים מאותם ברזים לראויים לשתייה. מים היוצאים מתוך ברזים פעמים רבות אינן ראויים לשתייה ויכולים להיות בהם חיידקים. לפעמים יוצאת התראה של משרד הבריאות לגבי מצבם של מי ברזים באזורים מסוימים ומומלץ להקשיב להנחיות אלו. מים המיועדים לשתייה מומלץ להרתיח לפני כן ואז לשים במקרר. מים היוצאים ישירות מתוך ברזים פעמים רבות אינם ראויים כלל לשתייה.
ברזים אשר לא היו פעילים תקופה ארוכה יכולים פעמים רבות להוציא כמות גדולה של לכלוך בשעת ההפעלה הראשונה. כדאי לתת למים מתוך ברזים כאלה לזרום במשך זמן רב לפני שמשתמשים במים היוצאים מתוכם לצרכים אישיים.
 
ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017