ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קרמיקה

חברות רבות המייצרות מוצרים העשויים קרמיקה קיימות כיום בארץ ומציאות את מגוון הפריטים שלהן למכירה. השימוש בחומר קרמיקה הוא נפוץ מאוד משום ששימוש בחומר זה הינו נוח ונגיש ובכל בית מלאכה ניתן לעצב או לבנות דברים בעזרת קרמיקה. בעזרת קרמיקה ניתן לבנות כלים מיוחדים, לעצב חדרי אמבטיה או מרצפות ברחבי הבית, לבנות בריכות או מזרקות, וגם ישנם קירות רבים ומשטחים העשויים קרמיקה. התחום של ייצור בעזרת קרמיקה הוא אחד מהתחומים המובילים בתעשיית הייצור של כלי בית והוא קיים בכמויות גדולות מאוד עקב מבנהו של החומר אשר מאפשר את העבודה איתו בצורה יעילה ונוחה. על מנת לרכוש מוצרי קרמיקה אפשר לבצע מחקר של במצב בשוק כיום ולבדוק את שלל הקטלוגים של חברות רבות המציעות מוצרי קרמיקה.
 
דברים נוספים אותם ניתן לעצב בעזרת קרמיקה הם למשל חיפויים של מרצפות, בניית מקלחונים או אפילו בניית של חדרי ספא או סאונה. קרמיקה היא אחד החומרים הנפוצים ביותר על מנת לבצע בנייה ועיצוב של חלקים בבית ואומנים רבים אוהבים להשתמש בחומר זה על מנת לפסל או לעצב מוצרים חדשים. החומר הזה אינו נשרט או ניזוק בקלות, אם כי גם אינו עמיד בצורה חזקה לאורך זמן. קרמיקה אינה חומר יקר ביותר ותהליך ההכנה והעיצוב שלו הוא יחסית פשוט ולכן הוא משמש לדברים רבים כל כך. על ידי חיפוש באינטרנט ניתן למצוא תמונות רבות של מוצרים רבים העשויים קרמיקה ולהתרשם מהעיצובים המרהיבים שניתן לעשות בעזרתה. בעזרת קרמיקה ניתן לעצב דברים כמו ריצופים בצורות וצבעים שונים וגם אריחים המשמשים קירות או אפילו תקרות. ישנו גם סוג מיוחד של קרמיקה נגד החלקה אשר השימוש בה יכול להיות במקומות בהם יש אנשים רבים כמו מוזיאונים או משרדים בהם צריך למנוע סכנה כזאת.
 
קרמיקה לאמבטיה

אם רכשתם דירה מיד שנייה, הדבר הראשון שתשפצו זה את חדר האמבטיה והמטבח. חדרי האמבט, ממלאים תפקיד חשוב בחיי היום יום שלנו, ולכן אסור להזניח את העיצוב שלהם. ישנה קרמיקה לאמבטיה שניתן לרכוש במגון צבעים ודוגמאות. חיפוי הקירות חשוב בחדרי האמבט, ולכן יש לחפות אותם באמצעות קרמיקה לאמבטיה שתתאים לעיצוב הכללי ולריצוף.  בדרך כלל, ניתן להבחין, כי קרמיקה לאמבטיה היא שונה בעיצובה משאר אריחי הקרמיקה במטבח או בשאר החדרים בבית.  הקרמיקה המיועדת לחדרי האמבט, חייבת להיות אטומה יותר, כך שלא יחדרו אליה מים.

לעצב אמבטיה במראה חדשני ומיוחד

כולנו אוהבים להתקלח בחדר אמבט מעוצב, זה הרבה יותר נעים לנו במיוחד כאשר אנו נמצאים בלדר האמבט כמה פעמים ביום. חדר האמבט, חייב להיות נוח ולשרת אותנו בכל פעם כאשר נימצא שם. ניתן לרכוש קרמיקה לאמבטיה מיבואנים, או מאולמות תצוגה המוכרים כלים סניטרים וכל מה שקשור לריצוף הבית או אולמות תצוגה המתמחים בממכר של קרמיקה לאמבטיה ולמטבח. שני מקומות אלה, האמבטיה והמטבח, חשופים למים ולכן הריצוף והחיפוי של הקירות חייבים להיות מותאמים וכן באיכות גבוהה המונעת חדירה של מים.

כיצד נבחר את ריצוף וחיפוי הקירות בחדר האמבט?

לא רק שיקולים עיצוביים, או כלכליים, עומדים בפנינו כאשר אנו מעוניינים לרצף ולחפות את קירות חדר האמבט, כי אם מבחינה בטיחוותית, חשוב כי לא נחליק ולכן, יש קרמיקה מיוחדת המונעת החלקה.  יש לבחור בריצוף שניתן יהיה גם לחתוך אותו במקומות כמו פתחי הביוב. חשוב כי איש מקצוע כמו רצף מיומן יעשה את עבודת התקנת הקרמיקה בדיוק רב. יש כאלה ששוכרים מעצב או איש  מקצוע, המבין בעיצוב של חדרי האמבט, אבל אם יש לכם חוש עיצוב מפותח, תוכלו בקלות לעצב את חדר האמבט שתמיד חלמתם עליו. חשוב לערוך גם סקר שוק לגבי המחירים של אריחי הקרמיקה. לפעמים כדאי להזמין מיבואן, שכן הקרמיקה של היבואן, יכולה להיות מאוד מיוחדת וכן אתם חוסכים את פער התיווך. כדאי שתחפשו גם מבצעים של אולמות תצוגה המוכרים קרמיקה ותוכלו גם בדרך זו לחסוך הרבה כסף. מה שהכי חשוב הוא, שאל תשכחו לקנות כמות גדולה יותר של אריחי קרמיקה לחדר האמבט, על מנת שיהיה לכם תמיד במלאי, אם חלילה  תישבר או תיסדק.

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017