ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


שיש הוא מרכיב משמעותי בעיצוב המרחב הבית שלנו, השימושים הרבים שאנו עושים באבן הגיר הדקורטיבית הופכת אותו לאחד המרכיבים הנפוצים ביותר בבתי מגורים רבים. המגוון הרחב של חלקים בבית המגורים ומוצרים המיוצרים מאבן השיש הוא רחב מאוד. כיום ניתן למצוא אפשרויות רבות בתחום עיצוב ובניית הבית הפרטי, הקשורות במישרים או בעקיפין לשימוש בשי. כמעט כל חדרי בית המגורים שלנו עשויים לכלול שיש. חדרי המטבח והאמבטיה משופעים בשיש מסוגים שונים, אולם במקרים רבים נוכל למצוא מוצרים או כלים העשויים שיש גם בחדרים אחרים. בחדר הסלון לדוגמא ניתן למצוא פסלים או יצירות אומנות אחרות שעשויות שיש, שהוא אבן דקורטיבית ואסתטית המשמשת אמנים רבים ביצירותיהם. שיש אינו מסיים כל את כל תפקידו במרחב הביתי, במקרים רבים בוחרים אנשים במרצפות משיש עבור רצפת בית המגורים שלהם ובכך מביאים את אבן השיש לכל חדרי הבית.
חשיבותו של שיש עבורנו היא משמעותית, כפי שראינו כמעט שאין חדר בבית המגורים שלנו, בו לא קיימת כלל האפשרות להכניס לתוכו שיש בדרך זו או אחרת. לכן במידה ונבחר במוצרי שי שונים לבית המגורים שלנו עלינו לבחון ראשית יעילותו של שיש אל מול חומרים אחרים ויתר על כן את איכות השיש הספציפי שאנו בוחרים לרכוש. שיש משמש היום לייצור מוצרים רבים ומסוגי איכות שונים ומגוונים. החשיבות של איכות אותו שיש שאנו רוכשים ואופי השימוש שלנו במוצרי השיש הם משמעותיים ביותר עבור יעילות ועמידות המוצרים.
חשיבותו של שיש במרחב הביתי היא גדולה ומשמעותית ביותר עבורנו, כדי למצוא שיש איכותי שמתאים עבורנו עלינו לבחון ראשית את איכות החומר והתאמות לצרכים אשר לטובתם אנו מבקשים להשתמש בו.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017