ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שיפוצים בעת המעבר לבית חדש או שיפוצים שנעשים בבית המגורים הקיים עשויים לביות הוצאה כספית משמעותית. ישנו אמנם חיסכון משמעותי בביצוע שיפוצים בבית קיים אל מול בניית בית מגורים מאפס, אך במקרים רבים גם תהליכי שיפוצים שונים עשויים לעלות סכומי כסף גדולים. במקרים רבים בוחרים בעלי הבית לשפץ את הבית ביסודיות ולשנות את מראו ומבנהו מהיסוד. במקרים כאלה אין ספק שגם העלות הכספית תגדל באופן משמעותי. שיפוצים יסודיים חייבים בגלל אותה עלות כספית גדולה להיות מתוכננים ומבוצעים בקפידה ובמיומנות. בחירת אנשי המקצוע המיומנים והמשתלמים ביותר עבור המשימה היא גורם משמעותי בביצוע שיפוצים, אולם כדי להבטיח שיפוצים מוצלחים במחיר סביר עלינו לנקוט במספר צעדים נוספים.

שיפוצים יסודיים עשויים להפוך בית מגורים לחלוטין ליצור בו מרחב מחיה חדש ושונה מכפי שהיה בעבר. כאשר אנו ניגשים לתהליך עלינו להגדיר מראש ובאופן מדויק את הצרכים שלנו מבית המגורים החדש וכך גם לתכנן את אופן השיפוצים. הסיבות שבגללן החלטנו לגשת לאותם שיפוצים הן בעצם אלו שיכתיבו עבורנו את אופן השיפוצים שנבחר לעשות. לפיכך יש להגדיר באופן יסודי את הצרכים הרצונות שלנו. במידה וחדר המטבח שלנו קטן מדי עבורנו ונרצה להגדיל אותו, עלינו לתכנן את השיפוצים כך שחדר המטבח שלנו יגדל, אם על ידי הריסת קיר והרחבת החדר ואם באופציות אחרות כמו עיצובו של חדר המטבח ומחדש ובאופן יעיל יותר שירחיב את מרחב העבודה שבו.

במידה ולא נגיע אל תהליך של שיפוצים כאשר אנו בטוחים ברצונות שלנו מהתהליך, לא נוכל להוציא מן התהליך את המיטב. במקרים רבים שיפוצים עשויים להיות יקרים יותר כאשר לא נדע מראש מה אנחנו רוצים להשיג בהם, שכן נאלץ לאלתר תוך כדי הבנייה.

ומה עוד כדאי לדעת?

חשוב לשים לכם ברשימת ה to do list לאחר המעבר - לבחון אפשרות של הנמכת תקרה מגבס בבית. קחו לדוגמא הנמכה לתקרה במטבח - אתם יוצרים בעצם נישה בתוך המטבח בייצור גבס איכותי אשר מביא יופי של שירות עבורכם. גם מדובר בעיצוב ייחודי, זהו המקום שלכם להשפיע על קווי העיצוב במטבח ולהביא לו את האמירה האישית שלכם. עיצוב עם הנמכת תקרה במסגרת שיפוץ המטבח החדש יכולה לעשות פלאים למטבח שלכם. ורגע לפני שאומרים מברוק ובשעה טובה, אל תשכחו גם לעשות את החשבון שלכם לפני - האם יש לכם תקציב כעת לשיפוץ במטבח? האם בכלל מתאים לכם בזמן הזה כשההוצאות לחוצים טיפה לבצע את ההנמכה? עשו את השיקול שלכם בעד ונגד, ושיהיה בשעה טובה!
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017