ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


ריצוף מחדש של הבית הפרטי או דירת המגורים שלנו, הוא הליך שרבים בוחרים לעשות, הן במסגרת מהלך שיפוצים נרחב יותר והן כמהלך שיפוצים בודד. ריצוף הבית הפרטי הוא תהליך שדורש השקעה כספית רבה והצלחתו ואיכותו כרוכים במקרים רבים גם באיכות בעל המקצוע המתקין אותו. לכן תהליך מוצלח של ריצוף הבית מצריך בחירת ריצוף איכותי ומתאים עבור הבית ויתר על כן עלינו לבחור בעל מקצוע שיבצע את המשימה כהלכה. בעוד בחירת סוג ריצוף שמעודף עלינו, בין אם מדובר ברצפת פרקט מעץ או ממרצפות קרמיקה בדגמים שונים, בחירה זו תלויה במקרים רבים בהעדפות והטעם האישי שלנו, בחירת בעל המקצוע מנגד צריכה להתבצע על בעיקר על סמך איכותו והמוניטין של בעל המקצוע, שכן השפעת איכות העבודה על התוצאה היא קריטית.
בחירת ריצוף חדש לבית המגורים שלנו מצריך מאיתנו הבנה מינימאלית בעולם הריצוף, כאי להתעניין מראש טרם תחילת השיפוצים, באופציות ריצוף שונות שקיימות בשוק. בחירה במרצפות קרמיקה עשויה להיות מתאימה עבור בתים רבים, אולם גם קיימים סוגים רבים של ריצוף קרמיקה מאיכויות ודגמים רבים, איכותו של ריצוף קרמיקה נקבעת על ידי איכות החיתוך ועל ידי המפעל שמייצר אותו, בעוד שמפעלים במדינות מסוימות כגון איטליה, נחשבים לאיכותיים יותר, ניתן למצוא ריצוף קרמיקה ממדינות אחרות שנחשב לאיכותי פחות וזול יותר. ריצוך לא חייב להיות מקרמיקה, כיום ישנם דגמים איכותיים של פרקטים שעשויים להתאים לבי מגורים רבים, פרקטים עשויים להיות יקרים יותר במקרים מסוימים ולהיות עמידים במרוצת השנים, אך רבים נהנים מהאיכויות האסתטיות והפרקטיות שלהם.
בעת ריצוף הבית יש להקפיד כמובן גם על בחירת איש מקצוע מיומן שיעשה את המלאכה כראוי, במידה ולא נדע לעשות זאת, אנו עשויים לפגום בתהליך השיפוץ כולו.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017