ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


מרצפות קרמיקה הן חלק משמעותי מהמרחב הביתי, השפעת הריצוף על אופן עיצוב בית המגורים שלנו ועל תחושת השהייה בו היא משמעותית ביותר. למרות זאת נוטים רבים להתייחס אל מרצפות הקרמיקה כחלק זניח יותר בבית המגורים, זאת מתוך המחשבה שהחלפתן היא תהליך יקר יחסית וארוך ושהשפעתן על איכות החיים שלנו ועל מראה הבית היא קטנה. אולם ריצוף בית המגורים ואותן מרצפות קרמיקה ממנו הוא עשוי במקרים רבים משפיעות באופן משמעותי על שני הגורמים הללו. מרצפות קרמיקה חדשות ונעימות עשויות להפוך את תחושת השהייה בבית לנוחה ונעימה יותרו וכך לשפר את איכות החיים שלנו, חלק חשוב לא פחות הוא הפן הדקורטיבי שמעניקות מרצפות קרמיקה אלגנטיות לבית המגורים שלנו.

בעוד הצרכים הפרקטים שלנו ממרצפות קרמיקה כוללים גם את עמידותן של המרצפות במרוצת השנים, את חוזקן כנגד פגיעות שונות ואת נוחות הניקוי שלהן, עלינו לבחון במידה רבה גם את ההשפעה האסתטית שלהם על המרחב הביתי.

כניסה לדירת מגורים בה מרצפות קרמיקה יפות ומסוגננות מקבלות את פנינו תשאיר עלינו רושם חיובי למדי. כמובן לא ניתן להתעלם ממרכיבים אחרים בעיצוב פנים בית המגורים, כמו צבע הקירות ואיכות הרהיטים וחפצי האומנות, אולם ללא מרצפות אלגנטיות שמתאימות לסגנון עיצוב הבית, אנו עשויים להיכשל במאמצי העיצוב הרבים שלנו. במקרים בהם הריצוף ישן ושחוק קשה מאוד להסתיר את הנזק האסתטי שלו למראה הבית כולו, בית מגורים בו מרצפות הקרמיקה ישנות ושחוקות עושה רושם ראשוני רע למדי. כמובן ששיפור מראה המרצפות בלבד לא בהכרח יביא לשיפור מראהו הכולל של בית המוזנח בשאר חלקיו, אולם בעת ביצוע תהליך שיפוץ רחב ואמיתי, לא ניתן יהיה להתעלם מהחלפת מרצפות הקרמיקה.

קרמיקה מעוצבת

יש לנו בהרבה מקרים מן חשק לעצב ולשנות את הבית אבל, אין לנו את התקציב הדרוש. על מנת להתחדש ולשפץ את הבית במחיר נמוך, נוכל להחליף למשל את אריחי הקרמיקה, וכבר נחוש בשינוי מרענן. יש מגוון של אריחי קרמיקה מעוצבת כמו אריחים מצוירים במגוון של דוגמאות מרהיבות, יתאימו לעיצוב המטבח, או כל הבית. גם כמה אריחים מצויירים ברקע של קרמיקה בעלת צבע אחיד, יעשו את אפקט העיצוב הרצוי לכם. עד היום רוב האריחים של קרמיקה מעוצבת, הגיעו מאיטליה, אך היום, אריחים  כאלה, ניתן למצוא גם כאלה המיוצרים בארץ. בגלל התפתחות העיצוב בארץ, ניתן למצוא הרבה יצרנים ואולמות תצוגה של קרמיקה ולבטח תמצאו שם את האריחים המעוצבים שיתאימו לכם.

השינויים וההתפתחות של הקרמיקה מאז ועד היום

אריחי הקרמיקה היום, זה כבר לא מה שהכרנו לפני שנים, אותה חרסינה בצבעים סטנדרטיים. יש קרמיקה מעוצבת ואמנותית וניתן למצוא אריחים ממש שהם יצירת אמנות שיוכלו לעצב לכם כל מקום בבית, אם זה במטבח, בחדרי האמבט ואפילו אריחים מיוחדים לריצוף. יש כאלה ששוברים את השגרה בעיצוב, כאשר חיפוי הקיר במטבח למשל הוא בצבעים בהירים ובאמצעות כמה ארילים של קרמיקה מעוצבת בצבעים עזים, ניתן לשבור את השגרה בעיצוב, כך שהאריחים המעוצבים יהיו בגוונים עזים וחמים יותר. חשוב לרכוש אריחי קרמיקה שאינם נשחקים מהר, יש לציין כי אנו מעוניינים כי הקרמיקה תישאר אצלנו למשך הרבה שנים, ולכן הבחירה והאיות של אריחי הקרמיקה הם חשובים.

הרבה אמנים אוהבים להשתמש עם קרמיקה

קרמיקה היא חומר נפוץ במיוחד בתחום הבנייה והעיצוב. הרבה אמנים אוהבים להשתמש עם הקרמיקה על מנת לעצב ולפסל יצירות אמנות שונות. חומר זה, אינו נשחק או נשרט בקלות. קרמיקה אינה נחשבת לחומר יקר. ניתן לעצב ריצוף, חיפוי קירות ואפילו תקרות באמצעות קרמיקה מעוצבת. בהרבה מוזיאונים ובתי מלון כמו מלונות בוטיק למיניהם, ניתן למצוא קרמיקה מעוצבת שרק מוסיפה יופי וייחודיות למקומות הללו. בכל מקום בו תהיה קרמיקה בעיצוב או ציור אמנותי, כל מקום כזה יהיה מיוחד, אם תדעו לעצב אותו בטעם. חשוב כי אריחי הקרמיקה המעוצבת יבלטו ולכן יש להתאים אותם על רקע של קרמיקה חלקה כך שהם יבלטו יותר.

 

 

 

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017