ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

קרמיקה חומר שעוטף את חיינו במרחב הביתי, החומר הפופולארי שעלותו עשויה להיות עצומה ומדובר במפעלי יוקרה איכותיים, ניתן להשגה גם במחירים זולים ושווים לכל נפש וכך כמעט שאין בית בו קרמיקה היא לא מרכיב מרכזי בעיצובו. קרמיקה פוגשת אותנו במקומות רבים במיוחד בחדרי האמבטיה והשירותים וכמובן ברצפת בית המגורים שלנו. בבתים רבים עשויות מרצפות הבית מקרמיקה, המגוון הרחב של הדגמים ואפשרויות הבחירה של קרמיקה הופכת את החומר לפופולארי עבור צרכים אלו. בחדרי האמבטיה והמטבח נשתמש במקרים רבים באריחי קרמיקה לצורך ציפוי הקיר ומקרים אחרים כחומר לחלקים אחרים. גם כלי אוכל עשויים להיות מקרמיקה.

תהליך יצור קרמיקה הוא תהליך תעשייתי סינתטי, הייצור ההמוני של החומר השימושי הופך את הקרמיקה לפופולארית גם עבור שימושים אחרים, צלחות וכלי הגשה שונים העשויים מקרמיקה, מעוצבים במקרים רבים באופן איכותי ומסוגנן שמעניק להם נוחות שימוש מרבית. במקרים אחרים משתמשים אמנים שונים ליצור יצירות אומנות מקרמיקה, יצירות אלה עשויות להיות יפות ומסגננות אף הן ולהרוויח את המרקם הנעים והחלק של החומר. שילוב כל השימושים הרבים של קרמיקה בתחום בית המגורים בלבד ממחיש את החשיבות העצומה שלנו עבור חיי היומיום שלנו. אמנם ישנם תחליפים רבים למוצרי קרמיקה, תמיד ניתן להתקין פרקט מעץ במקום הריצוף או להשתמש בכיור ממתכת, אולם את היתרונות של קרמיקה עבור שימושים אלה אף אחד לא יוכל לקחת וסביר להניח שמעמדה של הקרמיקה יישאר על כנו.

קרמיקה היא כורם משמעותי בשוק עיצוב הבית, היא מספקת עבורנו פיתרון נוח ויעיל עבור חלקים רבים בבית ולכן נוכל למצוא אותה במקומות רבים במרחב הביתי שלנו. קרמיקה עשויה לשמש אותנו הן לצרכים פרקטיים, אולם חשיבותה היא גדולה גם בפן האסטתי.

סוגי קרמיקה לבית

ניתן לראות מגוון של עיצובים, כאשר מדובר על סוגי קרמיקה לבית. הקרמיקה נמצאת בכל מקום, אם במטבח, בחדר האמבט או בשירותים יש אריחי קרמיקה שבולטים במיוחד אם יש להם איזה שהיא דוגמא מיוחדת כמו פסיפס באמצע הסלון או ציור מיוחד.  יש לבחור את סוגי קרמיקה לבית שיתאימו לעיצוב הכללי. יש כאלה שאוהבים קרמיקה בצבעים חמים, כך שקל יותר גם לתחזק אותה ולא רואים מיד כל כתם או לכלוך. ניתן למצוא גם סוגי קרמיקה לבית כחיפוי בקירות חדרי האמבט על מנת למנוע לחות בקירות וכן בקירות המטבח.  יש לבדוק כי הקרמיקה היא באיכות טובה, כי דוגמא יפה של אריחי קרמיקה לא תהיה מספיק מוצלחת אם כושר הספיגה של אריחים אלה הוא נמוך והקרמיקה היא באיכות ירודה.

סוגים ידועים של אריחי קרמיקה לבית

יש את סוגי קרמיקה לבית שהם ידועים יותר, כמו למשל גרניט פורצלן. העמידות של גרניט פורצלן היא חזקה גם בתנאים קשים. בהרבה בתי מלון למשל ניתן לראות אריחי גרניט פורצלן. יש לחשוב גם על התחזוקה כמו הניקיון של הקרמיקה לפני שאנו מהרים לרכוש סוגי קרמיקה לבית. ישנם חומרים מיוחדים בחנויות לחומרי בניין, שניתן לרכוש אותם על מנת לשמור על מניעה של חדירת לכלוך לאריחי הקרמיקה. יש למדוד את הקרמיקה ולוודא כי האריחים יתאימו לחלל בו אנו מעוניינים להתקין אותם. איש מקצוע יעיל ומקצועי, יבצע את עבודת ההתקנה של אריחי הקרמיקה בדיוק, כי העבודה פה היא מאוד חשובה ותיתן את התוצאה הסופית והמושלמת.

המחירים של סוגי הקרמיקה השונים לבית

 קרמיקה היא לא כה יקרה, וזה בגלל התחרות הגדולה שקיימת היום בשוק. אם אתם יודעים את המידה המדויקת של הריצוף בביתכם, תוכלו למצוא עודפים ומבצעים של אריחי קרמיקה בחנויות השונות ובאולמות התצוגה. תוכלו למצוא מחירים ומידע לגבי סוגי הקרמיקה השונים הקיימים ונמכרים במספר אולמות תצוגה, וכדאי כי תמצאו חנות עודפים הקרובה אל ביתכם. מחיר ההתקנה הוא שונה ויש למצוא את המחיר הנוח ביותר והמשתלם אך גם את הרצף שיבצע לכם עבודה מדויקת ומושלמת על מנת שהקרמיקה תיראה במלוא יופייה.


 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017