ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מרצפות קרמיקה הן חלק חשוב בבית הפרטי שלנו ובעת עיצובו מחדש של הבית בנייתו או שיפוצו מחליטים רבים כי יש צור להחליף את הריצוף הישן במרצפות קרמיקה חדשות. רכישת מרצפות קרמיקה תשפיע באופן משמעותי על עלות השיפוץ והבנייה והצלחת הרכישה תשפיע על המראה של בית המגורים ועל תחושת השהייה בו. כדי לבחור באופן מושכל ומוצלח מרצפות קרמיקה איכותיות מתוך ההיצע הרב הקיים בשוק מרצפות הקרמיקה, עלינו ראשית לבחון מספר מרכיבים הקודמים לתהליך הקנייה.

כדי שקניית מרצפות קרמיקה תהיה מוצלחת עלינו להביא בחשבון את הרצונות שלנו מאיכות הקרמיקה ורמת העיצוב שלה. קרמיקה עשויה להיות מיוצרת במדינות שונות וברמות איכות שונות. גם הבדלי המחירים למטר בין קרמיקה איכותית המיוצרת במדינות ומפעלים יוקרתיים לבים קרמיקה המיוצרת במדינות המזרח באיכות נמוכה יותר, עשויים להיות משמעותיים. לכן תחילה עלינו לבחון מהם הצרכים והרצונות שלנו מאותן מרצפות קרמיקה. עלינו כמובן להתייחס לאופי של דיירי הבית ולאופי עיצוב הבית, עבור אחדים מרצפות קרמיקה איכותיות הן מרכיב חשוב במיוחד בעיצוב הבית והם יהיו מוכנים להשקיע בו סכומים גדולים של כסף, בעוד אחרים יעדיפו לחסוך בהוצאות על ריצוף קרמיקה ולשמור את הכסף למטרות אחרות. גם אופי העיצוב של הבית עשוי להשפיע על ההחלטה. מובן, שבית מגורים יוקרתי שכל חלקיו נבנו בהשקעה כספית גדולה, יכול להיפגע קשות מהתקנת ריצוף קרמיקה זול, שכן תיווצר תחושה קשה של דיסהרמוניה. מנגד בית מגורים שבנייתו שמה פחות דגש על יוקרה וחיצוניות, עשוי להיות אדיש יותר לקרמיקה פשוטה וצנועה יותר.

בחינת מרכיבים אלו טרם ניגש לתהליך הקנייה עשויה להפוך את התהליך כולו לזול איכותי ומהיר יותר ולחסוך מאיתנו עוגמת נפש מיותרת.

כשאתם משפצים או בונים בית או דירה, דבר ראשון שתלכו לבדוק או לבחור זה אריחי קרמיקה. העיצוב של הבית או הדירה יכול להיות יפה ומרהיב אם תדעו לבחור את העיצוב ואת אריחי הקרמיקה האיכותיים, כך שיחזיקו הרבה שנים בביתכם. אם חיפשתם את המדריך לרכישת קרמיקה אז תוכלו למצוא טיפים במגזינים השונים לעיצוב הבית או אם תשאלו שיפוצניקים או את המוכרים באולמות התצוגה השונים. תוכלו למצוא מידע באינטרנט שאף הוא יכול להיות המדריך לרכישת קרמיקה. ניתן לחפש אחר עסקאות משתלמות כמו למשל יבואני קרמיקה כך שיבואנים אלה מוכרים את אריחי הקרמיקה, ללא פער תיווך, וכך תוכלו לחסוך יותר כסף.

כיצד נבחר אריחי קרמיקה?

הבחירה של אריחי הקרמיקה, יכולה להיות תהליך שייקח לכם זמן. יש מגוון רב ועשיר של קרמיקות מסוגים שונים. תחשבו שחשוב שתהיו בטוחים בבחירה, כי לאחר ההתקנה של אריחי הקרמיקה, לא תוכלו להחליפם.  הגודל של אריחי הקרמיקה הוא חשוב, היות ואנו חייבים לבחור את הגודל המתאים של האריחים אשר יתאימו לנו לאזורים השונים בבית. אם מדובר בסלון, כדאי לרכוש אריחים גדולים יותר, אבל אם מדובר בחדרי השינה אריחים קטנים יותר יתאימו בחדרים אלה. אם תקראו את המדריך לרכישת קרמיקה תבינו כי במקומות הקטנים כמו חדרי האמבט והשירותים, אריחים  גדולים לא יתאימו.

אל תרכשו אריחי קרמיקה זולים

אחד הדברים החשובים שניתן למצוא אצל המדריך לרכישת קרמיקה שלא כדאי לרכוש אריחי קרמיקה זולים, הזול משמעותו אריחים באיכות ירודה מאוד. חשוב להשקיע יותר, על מנת להיות בטוחים, שלא תהיה לנו בעיה כמו קרמיקה שתיסדק, תישבר או תישחק. אריחי קרמיקה, חייבי להחזיק מעמד להרבה שנים וההשקעה פה היא בהחלט חשובה. יש לבחור את הספק של הקרמיקה, אם יש אספקה שוטפת של היבואן או אולם התצוגה. חשוב כי תבקשו אחריות על הקרמיקה אותה תרכשו. המדריך לרכישת קרמיקה, ימליץ לכם תמיד לרכוש יותר קרמיקה מהכמות הדרושה, כך שאם תצטרכו להחליף כמה אריחים, תמיד כדאי כי תחזיקו עוד כמות במלאי במקרה ולאולם התצוגה לאחר כמה שנים כבר לא יהיה את אריחי הקרמיקה שיש לכם היום.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017