ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


פרקטים

שיפוץ בית המגורים שלנו עשוי להיות תהליך יקר ומתיש מבחינה כלכלית, לאלה מאיתנו הבוחרים להתקין פרקטים חדשים בזמן תהליך השיפוץ, נתונה הוצאה כספית גדולה נוספת. בנוסף לרכישת אותם פרקטים אנו צריכים לשלם גם עבור התקנתם סכום כסף נוסף. כאשר אנו מדברים על בניית בית חדש או שיפוץ יסודי של בית ישן, זוהי עשויה להיות הוצאה כספית נוספת שתכביד על התקציב שלנו, גם במידה ומדובר בשיפוץ נקודתי העלות הזו עשויה להיות משמעותית ביחס למעלות של השיפוצים בסך הכול. האופציה המועדפת על רבים ומומלצת על ידי רשתות רבות, היא התקנה עצמית של אותם פרקטים מעץ, התקנת פרקטים היא משימה שניתנת לעשייה גם על ידי מי שאינו בעל מקצוע מיומן ולכן עשויה לחסוך עבורנו כסף רב.

התקנת פרקטים נעשית באופן מוצלח יותר בזוגות או בקבוצות גדולות יותר, התקנת פרקטים באופן עצמאי היא מורכבת וקשה יותר, הסיבות לכך הם ברורות. רשאית התקנת הפרקט במידה והשטח הוא גדול, עשויה לקחת מספר ימים. עבודה משותפת עשויה לקצר באופן ניכר את זמן העבודה ולהפוך את התהליך ליעיל וקצר יותר. סיבה נוספת לעבודה משותפת היא חשיבות הדעה הנוספת על מרכיבים רבים בתהליך הבנייה. במקרים בהם המתקינים אינם אנשי מקצוע הם עשויים להיתקל בבעיות, כאשר עובדים יחד שני האנשים הסיכוי שהם יצליחו להתגבר על מכשולים ושאלות שיצוצו יהיה גדול יותר. הסיבה האחרונה אבל החשובה לא פחות, היא ההנאה של עבודה בצוותא שהופכת את תהליך השיפוץ כולו לכיף ומהנה יותר.

פרקטים איכותיים ואסתטיים עשויים לשפר באופן משמעותי את מרחב המחיה הביתי שלנו בבית הפרטי, לכן בעת שיפוצים בוחרים רבים להחליף את הריצוף בפרקטים חדשים, התקנה עצמית של פרקטים עשויה לחסוך כסף רב בתהליך.

 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017