ריצוף ואמבט
פורטל ריצופים וחדרי אמבטיה המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


הוספת סאונות רטובות למרחב הביתי עשויה להיות הוצאה כספית ניכרת, אולם עבור אלה המוצאים הנאה רבה במיוחד באותן סאונות רטובות, עשויה ההוצאה להיות שווה כל שקל. בניית סאונות רטובות בתוך המרחב הביתי או באזור החצר היא תהליך לא פשוט המצריך הן השקעה כספית מסוימת והן הקצאת מקום במחדרי הבית או בשטח החצר. בילוי שעות הפנאי בספא בית שכזה הכולל בתוכו סאונות רטובות עשוי להשתלם למי שמבקש לשהות באופן תדיר באותן סאונות ולהיות מסוגל לארח בהן חברים. כיום ניתן גם למצוא אפשרויות רבות יותר מבעבר בכל הקשור לבניית סאונות רטובות בתוך המרחב הביתי.
סאונות רטובות מתאימות בעיקר לזמני החורף הקרים. כאשר הגשם יורד בחוץ והטמפרטורות צוללות כלפי מטה, ניתן להעריך יותר את השהייה במרחב המיוזע של אותן סאונות רטובות. בזמנים חמים יותר השהייה באותן סאונות רטובות עשויה להיות נעימה עבור אחרים, האוהבים שאת השהייה המיוזעת באותן סאונות רטובות, בכל טמפרטורה ותקופה. אולם עבור אחרים שהייה בסאונה כאשר מזג האוויר חם ולח, עשויה להיראות מיותרת.
הוספת סאונות רטובות למרחב הביתי עשויה לשדרג באופן משמעותי את איכות החיים של דיירי הבית. הבילוי באותן סאונות רטובות החשב לאיכותי ויוקרתי עבור רבים, במיוחד כאשר אותן סאונות הן רכושו הפרטי של המשתמש והוא יכול לעשות בהן כאוות נפשו. יש שיעדיפו בנוסף, לאות סאונות רטובות, להוסיף למרחב הביתי גם מתקנים אחרים מעולם הספא כגון, ג'קוזי או סאונות יבשות. במידה ויש לאותו אדם סכומם מספיק של כסף ומרחב מחיה המאפשר זאת, הוא יכול לבנות לעצמו ספא פרטי וביתי שישמש אותו כראות עיניו. ספא כזה הכולל סאונות רטובות ויבשות וג'קוזי הוא אלמנט יוקרתי ומשמעותי בתרבות הפנאי.
 

ריצוף ואמבט | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל ריצוף ואמבט © 2017